12,9% dintre companiile din România au efectuat vânzări online în 2022; media la nivelul UE este 22,9%
Telex » Știri
27 februarie 2024
Aproximativ 22,9% dintre companiile din Uniunea Europeană au efectuat vânzări online în 2022, un nivel cu 0,1 puncte procentuale (pp) mai ridicat decât în 2021 (22,8%) și cu 6,5 pp mai ridicat față de 2012 (16,4%), arată datele publicate de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), citate de Agerpres. În rândul statelor membre ale UE, ponderea companiilor cu vânzări online variază considerabil. În 2022, cea mai ridicată pondere a fost în Lituania (38,9%), urmată de Suedia (38,1%) și Danemarca (36,7%), iar cea mai scăzută în România (12,9%), urmată de Luxemburg (13,4%) și Bulgaria (15,1%).
Ponderea companiilor care efectuează vânzări online variază semnificativ în funcție de mărimea companiilor. În 2022, 45,9% din întreprinderile mari din UE au efectuat vânzări online și 30,2% din firmele de mărime mijlocie. În contrast, 20,8% din micile companii au efectuat vânzări online în 2022.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Festivalul Cărților Deschise, o fereastră spre fascinanta lume a cunoașterii
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale