12,9% dintre companiile din România au efectuat vânzări online în 2022; media la nivelul UE este 22,9%
Telex » Știri 27 februarie, 9:42
Aproximativ 22,9% dintre companiile din Uniunea Europeană au efectuat vânzări online în 2022, un nivel cu 0,1 puncte procentuale (pp) mai ridicat decât în 2021 (22,8%) și cu 6,5 pp mai ridicat față de 2012 (16,4%), arată datele publicate de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), citate de Agerpres. În rândul statelor membre ale UE, ponderea companiilor cu vânzări online variază considerabil. În 2022, cea mai ridicată pondere a fost în Lituania (38,9%), urmată de Suedia (38,1%) și Danemarca (36,7%), iar cea mai scăzută în România (12,9%), urmată de Luxemburg (13,4%) și Bulgaria (15,1%).
Ponderea companiilor care efectuează vânzări online variază semnificativ în funcție de mărimea companiilor. În 2022, 45,9% din întreprinderile mari din UE au efectuat vânzări online și 30,2% din firmele de mărime mijlocie. În contrast, 20,8% din micile companii au efectuat vânzări online în 2022.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice