201,1 milioane euro de la Comisia Europeană pentru promovarea produselor agroalimentare în anul 2019
Telex » Știri 25 februarie 2019
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) a anunţat că a fost lansat programul pentru anul 2019 de promovare a produselor agroalimentare europene sub sloganul „Enjoy, it's from Europe”, finanţat din fonduri europene. Programul se adresează organizaţiilor profesionale şi interprofesionale, grupurilor şi organizaţiilor de producători, precum şi celor din sectorul agroalimentar, care au ca obiect de activitate acţiuni de promovare. „Programele simple pot fi depuse de una sau mai multe organizaţii din aceeaşi ţară a Uniunii Europene, iar programele multinaţionale provin de la cel puţin două organizaţii naţionale din cel puţin două state membre sau din organizaţii europene”, precizează MADR, într-un comunicat.
Prezente la evenimentul de lansare, reprezentantele Comisiei Europene Marta de Medina-Rosales şi Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finanţare – politica UE privind promovarea, programul de lucru şi cererile de propuneri pentru anul 2019. Astfel, au fost detaliate priorităţile tematice, bugetele alocate, entităţile şi produsele eligibile, pieţele care vor fi ţintite şi procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovării produselor agricole pe piaţa internă şi în ţările terţe a crescut faţă de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punându-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio şi metodele de producţie.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice