A fost ales logoul evenimentelor care marchează 10 ani de la aderarea României la UE
Telex » Știri 27 decembrie 2016
Reprezentanța Comisiei Europene și Guvernul României au prezentat logoul care va însoți activitățile de comunicare privind sărbătorirea a 10 ani de când, la 1 ianuarie 2007, România a devenit stat membru al UE. Acesta a fost selectat, dintre 320 de propuneri, în urma unui concurs public adresat deopotrivă specialiștilor și amatorilor. Autorul propunerii câștigătoare este Mugur Mihai, din Brașov. Concursul a fost organizat în perioada noiembrie-decembrie 2016, iar selecția finală a fost realizată inclusiv cu participarea publicului, care a fost invitat să voteze online propunerea preferată. Acest logo va fi utilizat în anul 2017 în comunicările și evenimentele ce vor marca parcursul european al României în ultimii 10 ani. Preselecția a fost făcută de Șerban Alexandrescu (Headvertising), Eugen Erhan (Universitatea de Arte București) și Teodor Frolu (DC Communication), iar jurizarea finală a fost făcută de reprezentanți ai Guvernului României, Președinției României și Reprezentanței Comisiei Europene în România, împreună cu publicul larg. Albumul cu propunerile finaliste poate fi vizionat în pagina de Facebook dedicată.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice