MyWIZ, secretul contabililor de succes
Adrian Sandu (ACAROM): Aproape că nu există mașină fabricată în Europa care să nu aibă cel puțin o componentă din România

Adrian Sandu (ACAROM): Aproape că nu există mașină fabricată în Europa care să nu aibă cel puțin o componentă din România

Telex » Știri 16 noiembrie 2023  

IT-ul este un domeniu unde România are evoluții extraordinare, dar nu uitați aproape că nu există mașină fabricată în Europa care să nu aibă cel puțin o componentă fabricată în România, a declarat, într-o conferință de presă, cu ocazia lansării campaniei internaționale "Marque France/Marca Franța", Adrian Sandu, secretar general și membru în Consiliul director al Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), relatează Agerpres. "Dacă industria auto generează în România 31 de miliarde de euro anual și avem toate activitățile, de la design, la testare, la fabricație, la logistică, vedem acum că în această transformare se merge din ce în ce mai mult către electrificare, iar în Franța deja știm că în polul principal va fi acolo. Astfel, companiile românești care vor să meargă pe această direcție vor avea cu siguranță oportunități prezente în Franța legate de industria auto, care vor fi extrem de atractive pentru sectorul auto românesc și pentru companiile din România. Este o dezvoltare de înaltă tehnicitate, cu un know-how extrem de bine pus la punct și valoros, dar nu putem rămâne la un nivel jos. Trebuie automat să ne gândim din ce în ce mai sus. IT-ul este în domeniu, evident, unde România are evoluții extraordinare, dar nu uitați aproape că nu există mașină fabricată în Europa să nu aibă cel puțin o componentă fabricată în România", a susținut Adrian Sandu.

Conform reprezentantul ACAROM, sprijinul primit de România din partea Franței pentru dezvoltarea industriei auto începe să se întoarcă și în Hexagon.

"Industria auto trece, după cum bine știți, în această perioadă printr-o uriașă transformare cum nu s-a mai văzut niciodată în istoria sectorului din care eu fac parte. Trebuie să reamintesc că istoria mare a industriei auto a început în România cu Renault, în 1968. După revenirea Renault în România, în anii 2000, plaja furnizorilor a crescut, au venit din ce în ce mai multe companii, iar majoritatea celor care au venit în primă fază au fost francezii. Au venit mulți alții care au adus în România un know-how pe care nu-l pierdusem, dar nici nu-l aveam, doar l-am reactualizat și am făcut în așa fel încât să fim mai buni. Cu siguranță, firmele care au venit în România au adus oamenii bine pregătiți, dar au învățat români care să lucreze și în Franța. Au adus investiții financiare, iar în acest moment sunt companii românești 100% care au început să meargă în Franța, să dezvolte business-uri. Sprijinul primit de România din partea Franței pentru dezvoltarea industriei auto începe pas cu pas să se întoarcă și în Franța", a spus Adrian Sandu.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.