MyWIZ, secretul contabililor de succes
Adulții de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news

Adulții de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news

Numărul 39, 15-21 oct. 2019  »  Analize și sinteze

Adulții de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de online news, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată studiul cantitativ „Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor” realizat de Exact Business Solutions, citat de Agerpres. Astfel, dacă știrile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%. De interes pentru această categorie de vârstă sunt și informațiile de cultură generală, acestea fiind accesate cu o frecvență săptămânală de 6 din 10 români, utilizatori de internet.

Tot săptămânal sunt citite și articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate și nutriție. O atenție deosebită îi este acordată acestui subiect de cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, respectiv 4 din 10. „Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulți, utilizatori de internet (45-55 ani și 56-65 ani), se disting diferențe și în ceea ce privește utilizarea internet bankingului, a aplicațiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, a afirmat Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparținând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%. Tot adulții de 45-55 ani sunt cei care apelează cu preponderență la aplicațiile de food delivery - 19%, față de adulții de 56-65 ani (8%).

Studiul arată că radioul online este preferat zilnic de adulții cu vârste cuprinse între 45-55 ani - 31% față de 26% media națională și 14% în cazul adulților de 56-65 ani. La rândul lor, blogurile sunt preferate de internauții de 56-65 ani, 4 din 10 alegând să-și petreacă timpul liber citind bloguri (cifră similară mediei naționale), în timp ce adulții de 45-55 ani le accesează săptămânal în procentaj de 30%.

Informațiile sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului „Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de Exact Business Solutions în luna mai 2019. Studiul a cuprins persoane cu vârste între 18 și 65 de ani, rezidente în mediul urban și rural și utilizatoare de internet. Eșantionul a fost de 1061 respondenți.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.