AdWords Express de la Google: Campanii publicitare online pentru afacerile mici
Numărul 6, 20-26 feb. 2018 » Conectarea la era digitală
Google a prezentat AdWords Express, un produs prin care afacerile mici pot sa atragă clienți noi. „Aceasta este o versiune mult simplificată a soluției AdWords, care permite companiilor mici să realizeze simplu și rapid campanii de publicitate pe Google, plătind pentru rezultate clare: apeluri telefonice, vizite în magazin și pe website de la potențiali clienți”, precizează Google, într-un comunicat.
Potrivit reprezentanților companiei, fiecare căutare pe Google poate reprezenta o ocazie de a interacționa cu un potențial client: 76% dintre utilizatorii de internet din România se informează online înainte să cumpere produse sau servicii (sursa: Google Consumer Barometer). AdWords Express ajută companiile să fie prezente online atunci când potențialii clienți vor să găsească ceea ce ele oferă.
„Pentru crearea unei campanii prin AdWords Express este nevoie de doar 15 minute. Utilizând tehnologia Google, AdWords Express se ocupă de aspectele costisitoare și consumatoare de timp ale creării unei campanii publicitare online, de la lista de cuvinte-cheie la optimizarea pentru diferite rețele și dispozitive. Realizarea și demararea unei campanii prin AdWords Express începe prin introducerea numelui companiei și a adresei web. Companiile care nu dețin un site web au posibilitatea să și-l creeze gratuit în câteva minute. Următorii pași constau în definirea obiectivului campaniei: apeluri telefonice, vizite în magazin sau acțiuni pe site, a zonei țintă și a serviciului/produsului care va fi promovat, apoi alegerea titlului și redactarea textului reclamei care va rula pe Google, aceasta putând fi previzualizată în timp real. Ulterior, se introduc bugetul dedicat campaniei și detaliile de plată și facturare”, se subliniază în comunicat.
AdWords Express optimizează reclamele pentru a atinge obiectivul dorit la un cost cât mai redus. Dacă o companie dorește, de exemplu, să crească numărul de vizite în magazin, Google va optimiza anunțul astfel încât acesta sa fie afișat la momentul potrivit persoanelor care ar fi interesate de o vizită în acel magazin. Bugetul poate fi ajustat oricând, iar plata se face doar atunci când reclama funcționează, respectiv când un potențial client dă click pe reclamă sau face un apel telefonic. „AdWords Express este, astfel, produsul potrivit afacerilor care doresc să atragă clienți noi din online și care nu au o persoană dedicată care să gestioneze campaniile publicitare”, au explicat reprezentanții Google.
(Copyright foto: rvlsoft / 123RF Stock Photo)
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial