AI a identificat cele mai populare destinații de călătorie din Europa, în 2024
Numărul 1, 10-16 ian. 2024 » Roza vânturilor
Un studiu realizat de compania Mabrian a identificat cele mai populare destinații de călătorie din Europa în 2024, folosind inteligența artificială (AI) și procesarea limbajului natural, relatează Mediafax. Studiul a identificat o tendință către călătorii mai puțin convenționale în ultimii ani.
Astfel, Mabrian a folosit inteligența artificială și procesarea limbajului natural pentru a aprofunda conversațiile despre călătorii pe rețelele de socializare, între ianuarie și octombrie 2023, conform Yahoo News.
Peste 380 de milioane de mențiuni despre turism au fost analizate pentru a determina motivațiile oamenilor pentru a călători. Aceste informații, împreună cu datele privind legăturile aeriene, au fost folosite pentru a identifica destinațiile care se potrivesc cel mai bine cu tendințele.
Italia a ieșit pe primul loc, cu patru potențiale destinații în trend: Piemonte, Campania, Lombardia și Emilia-Romagna. Piemontul a fost pe primul loc, datorită combinației sale de cultură, natură și gastronomie.
Franța a ocupat locul al doilea, cu Nouvelle-Aquitaine, cunoscută pentru vinul, mâncarea și natura sa.
Estul Angliei s-a clasat pe locul al treilea pentru echilibrul său între cultură și natură. De la prestigioasele muzee din Cambridge la râurile liniștite din Norfolk Broads, atracțiile regiunii sunt ușor accesibile din Londra.
Pe locul al patrulea se află din nou Franța, cu Occitanie, unde livezile de pomi fructiferi, traseele de drumeție pot fi explorate cu trenul regional. Regiunea găzduiește, de asemenea, orașe importante, inclusiv Toulouse și Montpellier.
Alte regiuni europene în tendințe includ Renania de Nord-Westfalia din Germania, Hamburg din Germania și Lisabona din Portugalia.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice