ANAF atrage atenția asupra unor noi mesaje false trimise în numele instituției
Numărul 4, 31 ian. - 6 feb. 2024 » Direct de la sursă
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) atrage atenția asupra unei noi campanii de mesaje false, transmise în numele instituției, prin care contribuabilii sunt rugați să furnizeze informații privind facturile emise în sistemul e-Factura pentru societățile pe care le administrează sau la care lucrează.
„Mesajele sunt transmise de pe această adresă de e-mail «anaf@m-finante.com». Atragem atenția că această adresă de e-mail NU aparține ANAF! Reiterăm următoarele: ▪ nu deschideți aceste emailuri, nu dați curs unor astfel de solicitări; ▪ nu accesați documentele anexate sau linkurile din conținut; ▪ nu transmiteți date personale. Precizăm că serviciile oferite de RO e-Factura sunt accesibile prin SPV (Spațiul Privat Virtual), respectiv prin API (interfața pentru depuneri/interogări automate). În contextul obligativității sistemului informatic Ro e-Factura B2B (Business to Business) de la data de 1 ianuarie 2024, preocuparea companiilor de a se conforma este speculată de persoane rău intenționate cu scopul de a frauda sau obține informații cu caracter confidențial, astfel că vă recomandăm atenție sporită!”, subliniază ANAF, într-un comunicat.
Serviciul Spațiul Privat Virtual, pus la dispoziția contribuabililor, gratuit, a fost creat și dezvoltat pentru o comunicare securizată cu instituția. De asemenea, contribuabilii pot obține informații fiscale cu caracter general la Call-center-ul ANAF: 031.40.39.160.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național