MyWIZ - Business în cloud
ANAF recomandă interacţiunea la distanţă cu unităţile fiscale

ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

Telex » Știri 10 martie 2020  

În contextul răspândirii infecţiei cu coronavirus (COVID-19), Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) reaminteşte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă, astfel:

1. pentru depunerea declaraţiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF şi MFP:
1.1. Spaţiul Privat Virtual (SPV), disponibil pe site-ul Agenţiei, www.anaf.ro;
1.2. Depunere online.

Informaţii suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenţiei, aici.  Declaraţiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

Formularele/declaraţiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili şi prin fax sau servicii de curierat.

Datele de contact ale unităţilor fiscale sunt disponibile aici.

2. pentru efectuarea plăţilor, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terţi:
2.1. Internet banking;

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT se pot obţine prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Informaţii în scris pot fi obţinute astfel:
a) contribuabilii înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT precum şi informaţii privind situaţia fiscală proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenţiei – pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT.

„Contribuabilii pot obţine noutăţi legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal care este disponibil în Spaţiul Privat Virtual şi pe site-ul Agenţiei. De asemenea, pot solicita Agenţiei comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de email proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spaţiul Privat Virtual, cât şi pe site”, se precizează în comunicatul ANAF.

ANAF informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfăşoară în unităţile fiscale exclusiv în incinta spaţiilor destinate primirii contribuabililor.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.