MyWIZ - Business în cloud
Analiza rezultatelor și a structurilor adiacente în industria produselor cosmetice și de parfumerie

Analiza rezultatelor și a structurilor adiacente în industria produselor cosmetice și de parfumerie

Numărul 21-22, 31 mai - 13 iun. 2023  »  Expertiza și auditul afacerilor

CECCAR

Rezumat: Prezentul articol își propune să realizeze o analiză statică și dinamică a indicatorilor economico-financiari esențiali aferenți firmelor din industria produselor cosmetice și de parfumerie pe durata ultimelor decenii (2000-2021), pe de o parte, și a indicatorilor corelați cu rezultatele (ratele de rotație, de profitabilitate și de rentabilitate) pe durata ultimului deceniu (2012-2021), pe de altă parte. Sectorul produselor cosmetice și de parfumerie este unul rezilient, indiferent că este vorba despre perioade prospere, de normalitate sau de regres, de criză. Desigur, fluctuează volumul vânzărilor și sortimentele solicitate, dar intenția de cumpărare se menține. Un reprezentant de seamă al acestui sector, deja cu tradiție pe piața autohtonă, este Sephora Cosmetics România SA, fiind selectat datorită renumelui și disponibilității informațiilor. Acest brand este printre puținele care distribuie produse de calitate identică atât la nivelul piețelor occidentale, cât și pe cele din sud-estul Europei. Tematica abordată a fost aleasă având în vedere importanța rezultatelor în viața unei companii, reprezentând consecința unei gestiuni eficiente a averii sale, dar și un fapt generator de creștere ulterioară.

Clasificare JEL: G17, G32

Articolul complet este disponibil în numărul 3/2023 al CECCAR Business Review.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.