ANCOM implementează un nou serviciu ce pune la dispoziția beneficiarilor un spațiu virtual privat de comunicare
Telex » Știri 2 iulie, 9:26
Digitalizarea activității de comunicare a Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) cu diverse categorii de beneficiari se va realiza cu ajutorul aplicației "My ANCOM". "Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații a adoptat decizia privind comunicarea documentelor între ANCOM și furnizorii de comunicații electronice, furnizorii de servicii poștale, precum și alte categorii de persoane prin intermediul aplicației «My ANCOM». Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziția fiecărui beneficiar un spațiu virtual privat care oferă garanții de securitate, reprezentând un pas important în digitalizarea activității Autorității. Decizia adoptată a fost transmisă spre publicare în Monitorul Oficial al României și va intra în vigoare la data publicării. Prin intermediul «My ANCOM», Autoritatea va realiza comunicarea către diverse categorii de beneficiari a oricăror documente, inclusiv a solicitărilor de informații, deciziilor, proceselor verbale de constatare a contravenției și de aplicare a sancțiunii, actelor de executare silită, răspunsurilor la diverse cereri ori petiții, informărilor, altor acte administrative", se arată într-un comunicat de presă al arbitrului pieței de telecomunicații, citat de Agerpres.
Potrivit aceleiași surse, fiecare beneficiar va putea accesa în platforma informatică în orice moment toate documentele emise de ANCOM și care privesc activitatea proprie, de la documentele privind licențele de utilizare a spectrului și până la titluri de creanță sau alte documente informative. Documentele încărcate vor fi păstrate pentru o perioadă de trei ani și vor asigura utilizatorilor un istoric al relației acestora cu Autoritatea.
Totodată, în anumite cazuri specifice, aplicația va putea fi folosită și în sens invers, beneficiarii având posibilitatea de a transmite direct Autorității anumite documente și informații prin intermediul "My ANCOM".
Comunicarea de documente prin intermediul serviciului va începe în termen de două luni de la data intrării în vigoare a deciziei.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național