Angajații români își doresc parcuri, zone verzi și spații de recreere, în apropierea locului de muncă
Numărul 4, 1-7 feb. 2023 » Roza vânturilor
Șase din zece angajați români (62%) sunt de părere că spațiile moderne de lucru și viață urbană ar trebui să aibă parcuri și zone verzi, în timp ce aproape 40% își doresc zone cu multe restaurante și cafenele, iar 38% mizează pe ariile dedicate activităților de recreere, relevă un sondaj realizat de un dezvoltator de clădiri de birouri Clasa A, relatează Agerpres. Astfel, conform cercetării Genesis Property, peste jumătate dintre respondenți consideră că un proiect de tipul "Campusul viitorului" ar trebui realizat, în egală măsură, de către autoritățile locale și de către companiile private.
De asemenea, 87% din totalul celor chestionați au declarat că un parc de birouri care oferă opțiuni de petrecere a timpului liber ar putea contribui la un mai bun echilibru între viața profesională și cea personală. În același timp, opt din zece respondenți afirmă că un astfel de concept ar contribui semnificativ la economisirea timpului.
În același timp, 62% dintre angajați cred că spațiile moderne de lucru și viață urbană ar trebui să aibă parcuri și zone verzi, iar patru din zece persoane (40%) își doresc zone cu multe restaurante și cafenele, în timp ce 38% sunt pentru arii dedicate activităților de recreere.
Sondajul Genesis Property privind "Campusul viitorului" a fost derulat, la nivel național, prin platforma iVox, pe un eșantion total de 1.031 de utilizatori de Internet din România. Dintre aceștia, circa 58% sunt bărbați, aproape 72% au vârsta cuprinsă între 20 și 45 de ani, iar peste 42% au un venit net mai mare de 4.000 de lei.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice