MyWIZ - Business în cloud
ANOFM a publicat Ghidul de completare şi transmitere aferent formularelor şi documentelor necesare accesării sprijinului financiar pentru desfăşurarea activităţii în regim de telemuncă

ANOFM a publicat Ghidul de completare și transmitere aferent formularelor și documentelor necesare accesării sprijinului financiar pentru desfășurarea activității în regim de telemuncă

Telex » Știri 18 septembrie 2020  

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a publicat pe site-ul instituţiei Ghidul de completare şi transmitere aferent formularelor şi documentelor necesare în vederea accesării sprijinului financiar pentru desfăşurarea activităţii în regim de telemuncă. Potrivit documentului, acordarea sprijinului financiar se realizează în două etape:

  1. Transmiterea solicitării (cerere, declarație pe proprie răspundere și lista cu telesalariații pentru care se solicită sprijinul);
  2. Depunerea documentelor justificative pentru bunurile achiziționate conform celor prevăzute de OUG 132/2020 și de Ordinul MMPS nr. 1376/2020

Ghidul poate fi accesat pe site-ul ANOFM.

ANOFM atrage atenţia asupra modului de completare a CUI/CIF în interfața platformei, astfel încât acesta să fie identic cu cel din formularele încărcate. „Dacă, după transmiterea documentului în platformă, primiți un mesaj prin care vi se solicită documente suplimentare, înseamnă că nu ați completat corespunzător formularele standard. În acest caz trebuie să transmiteți documentele solicitate urmând Instrucțiunile, linkul indicat și codul de acces”, subliniază ANOFM.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.