ANOFM: Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți - 19 octombrie
Numărul 36, 18-24 sept. 2018 » Direct de la sursă
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) anunță organizarea bursei locurilor de muncă pentru absolvenți, la 19 octombrie 2018. Astfel, absolvenții unei forme de învățământ, promoția 2018, care încă nu și-au găsit un loc de muncă au șansa de a intra pe piața muncii, la bursa locurilor de muncă destinată lor.
„Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți reprezintă o oportunitate pentru toți solicitanții de locuri de muncă interesați în a cunoaște mai bine piața muncii, ofertele de locuri de muncă, pentru a putea astfel să aleagă un loc de muncă, conform pregătirii lor profesionale, sau să se (re)orienteze profesional spre ocupații cu posibilități mai mari de angajare pe termen mediu și lung”, subliniază ANOFM, într-un comunicat.
Potrivit Agenției, obiectivul principal al acestui eveniment îl constituie creșterea gradului de ocupare pentru absolvenți, nefiind excluse alte categorii de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă prin întâlnirea directă a cererii cu oferta de locuri de muncă. Evenimentul va avea loc la nivelul celor 42 de agenții teritoriale pentru ocuparea forței de muncă.
ANOFM precizează că agenții economici care doresc să participe la această acțiune organizată la nivel național se pot adresa agențiilor teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora au sediul. Datele de contact pot fi vizualizate la www.anofm.ro/contacteaza-ne.
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională