Articole din numărul 50-51, 22 dec. - 11 ian.

eJobs: Principalele așteptări ale angajatorilor în 2021 – reluarea creșterilor salariale și a recrutărilor

eJobs: Principalele așteptări ale angajatorilor în 2021 – reluarea creșterilor salariale și a recrutărilor

Analize și sinteze

Principalele așteptări pe care le au angajatorii de la 2021 sunt legate de reluarea creșterilor salariale, a recrutărilor, dar și de revenirea la bugetele pe care le aveau înainte de declanșarea pandemiei, arată cel mai recent studiu derulat de eJobs în rândul angajatorilor din România, potrivit ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Barometrul KPMG privind creditarea imobiliară: Clasa de active industriale/logistice este cea mai atractivă post-COVID

Barometrul KPMG privind creditarea imobiliară: Clasa de active industriale/logistice este cea mai atractivă post-COVID

Analize și sinteze

Clasa de active industriale/logistice este în prezent cea mai atractivă pentru majoritatea băncilor din Europa Centrală și de Est (CEE), în contextul pandemiei de Covid-19, această preferință fiind în contrast cu cea mai mare parte a finanțării bancare din Europa pre-Covid, care s-a concentrat, ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Raport: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criză

Raport: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criză

Analize și sinteze

Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criza provocată de Covid-19, chiar dacă magazinele au fost închise în perioada stării de urgență, arată un raport de profil, citat de Agerpres. „2020 a fost cel mai dificil an pentru retailul românesc de ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Sondaj: Transformarea digitală în industria financiară trebuie finalizată în următorii doi ani

Sondaj: Transformarea digitală în industria financiară trebuie finalizată în următorii doi ani

Conectarea la era digitală

Transformarea digitală în industria serviciilor financiare trebuie finalizată în următorii doi ani, astfel încât organizațiile să rămână competitive pe piață, potrivit unui sondaj efectuat de FintechOS printre participanții la evenimentul online FinVision, organizat de companie în luna ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Studiu: Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor; 65% folosesc telefonul mobil

Studiu: Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor; 65% folosesc telefonul mobil

Conectarea la era digitală

Contribuabilii români încep să acceseze serviciile online ale primăriilor, iar în topul preferințelor de utilizare a acestora se regăsesc plata impozitelor sau a taxelor și efectuarea programărilor în cadrul instituțiilor de stat, conform unui studiu realizat de un furnizor de aplicații software, ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


VTEX: Industria de eCommerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020

VTEX: Industria de eCommerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020

Conectarea la era digitală

Creșterea înregistrată anul acesta de industria eCommerce va continua în 2021, iar companiile vor investi mai mult în digitalizare și în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaților, a declarat Mariano Gomide de Faria, cofondator și co-CEO VTEX, citat de Mediafax. De Faria spune că tot ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Director ANCOM: S-ar putea ca următoarea criză să fie una cibernetică

Director ANCOM: S-ar putea ca următoarea criză să fie una cibernetică

Conectarea la era digitală

Dacă acum vorbim despre o criză medicală, s-ar putea ca următoarea criză să fie una cibernetică și consider că reziliența trebuie să fie în centrul atenției factorilor de decizie, a afirmat, la o conferință de specialitate, Virgilius Stănciulescu, director Direcția IT și Protecția ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.


Bitdefender: 60% din mesajele primite pe e-mail, în numele băncilor, sunt frauduloase

Bitdefender: 60% din mesajele primite pe e-mail, în numele băncilor, sunt frauduloase

Conectarea la era digitală

Șase din zece mesaje transmise în noiembrie, în numele băncilor, prin intermediul e-mailului, au fost spam-uri, iar circa o treime din totalul mesajelor ajunse în inbox urmărea să-i înșele pe utilizatori, relevă datele Bitdefender, furnizate de laboratoarele Antispam, relatează Agerpres. „(...) ...

Nr. 50-51, 22 dec. - 11 ian.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.