Asigurătorii vor investi semnificativ în sistemele de asistență virtuală a clienților, în următorii trei ani
Numărul 15-16, 25 aprilie - 8 mai 2017 » Conectarea la era digitală
Companiile de asigurări vor investi masiv în sistemele de asistență virtuală a clienților, fiind tot mai probabil ca un robot să răspundă întrebărilor clienților, în locul unui angajat, potrivit unui studiu realizat de compania Accenture, transmite Bloomberg, citat de News.ro. Aproximativ două treimi dintre asigurători folosesc deja asistenții virtuali bazați pe inteligența artificială, se arată în raportul firmei de consultanță.
„Se întâmplă destul de rapid. Unul dintre primele servicii care vor fi administrate diferit va fi cel al răspunsurilor de rutină referitoare la statutul facturilor și al solicitărilor de despăgubiri, care în trecut erau asigurate de call-center”, a spus John Cusano, director pentru practici de asigurări al Accenture.
O combinație între presiunea prețurilor și dobânzile foarte scăzute obligă asigurătorii să reducă cheltuielile pentru a-și proteja marjele de profit. Creșterea automatizării este o soluție care satisface în același timp cererea mai mare de produse digitale și care contracarează concurența venită din partea start-up-urilor din sectorul tehnologiei financiare, care oferă, la rândul lor, produse de asigurări.
Companiile de asigurări vor cheltui, în medie, 90 de milioane de dolari pentru tehnologii de inteligență artificială, până în 2020, conform unei cercetări realizate de Tata Consultancy Services. Firma de consultanță în domeniul IT anticipează în studiu că asigurătorii se vor plasa pe locul patru, după telecomunicații (131 milioane dolari), high tech (119 milioane dolari) și sectorul bancar (99 milioane dolari), în funcție de cheltuielile pentru inteligență artificială, până la sfârșitul acestui deceniu.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice