Asistenta Cont, din Alba Iulia – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Alba
Numărul 29, 18-24 octombrie 2016 » Cariere. Drumul spre performanță
Inteligența nu are limite.
SC Asistenta Cont SRL din Alba Iulia are ca obiect principal de activitate servicii de contabilitate, audit financiar și consultanță în aceste domenii.
Activitatea societății este în continuă dezvoltare, antrenând colaboratori cu experiență în domeniul serviciilor financiar-contabile. Membrii societății au învățat că încrederea și profesionalismul reprezintă un capital important care poate fi păstrat numai prin constanța calității serviciilor prestate.
Societatea deține experiența necesară pentru soluționarea cu succes, în termen scurt și cu rezultate bune, a procedurilor necesare pentru asigurarea lucrărilor. Experiența profesională este rezultatul muncii de echipă a specialiștilor companiei.
➥ Servicii
SC Asistenta Cont SRL, prin obiectul său de activitate, asigură, în principal pentru clienți persoane juridice, servicii de contabilitate, respectiv întocmirea jurnalelor de vânzări și cumpărări, înregistrarea cronologică și sistematică a plăților și încasărilor, întocmirea registrelor obligatorii, a balanțelor de verificare lunare și a bilanțurilor de închidere a exercițiilor financiare. Ține evidența încasărilor și plăților de la clienți și către furnizorii de bunuri și servicii, precum și evidența scriptică a patrimoniului societăților pe imobilizări și stocuri.
Prin personal de specialitate format din economiști, experți contabili și consilieri juridici, ține evidența veniturilor și cheltuielilor, calculează impozitele directe și indirecte datorate de clienții săi.
Prin experiența dobândită și personal calificat, societatea oferă și servicii de întocmire a documentelor primare, a contractelor de muncă, de transmitere a acestora la Inspecția teritorială de muncă, expertize contabile, documentații de creditare, situații personalizate solicitate de clienții săi etc.
Societatea deține experiență și în alte domenii cuprinse în obiectul său de activitate, cum ar fi management general și financiar, audit financiar-contabil, marketing – vânzări și asistență juridică, întocmirea documentațiilor pentru obținerea de fonduri structurale, întocmirea proiectelor tehnice pentru derularea investițiilor, a dosarelor de achiziții și a cererilor de plată.
- balanțe lunare
- bilanțuri
- declarații fiscale
- relația cu ITM
- inventarieri
- contabilitate de gestiune
- lichidări patrimoniale
- inventarieri patrimoniale
- documentații pentru obținerea de fonduri structurale
- consultanță de specialitate
- studii de piață
- studii de fezabilitate
- management și marketing
- expertize contabile
- documentații pentru finanțări prin creditare
- activități de proiectare
- documentații pentru participarea la licitații
- întocmirea achizițiilor și plăților la contractele de finanțare pe fonduri structurale
Realizarea cu succes a lucrărilor este posibilă prin atragerea de colaboratori care sunt specialiști în diverse domenii, cu rezultate individuale de excepție: avocați, experți contabili, auditori, experți în topografie și cadastru, arhivari. Societatea este consiliată permanent de doi consilieri juridici în drept comercial, civil, penal, dreptul muncii și contencios administrativ.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice