Asociația Română pentru Smart City derulează campania „România fără ghișee”, de promovare a digitalizării serviciilor
Telex » Știri 16 noiembrie 2021
Asociația Română pentru Smart City (ARSC) anunță lansarea campaniei „România fără ghișee”, cu scopul de a facilita comunicarea între instituții și interacțiunile cu cetățenii, relatează Agerpres. „Știați că 7 din 10 români sunt nevoiți să-și ia o zi din concediu pentru a rezolva probleme ce țin de interacțiunea cu instituțiile statului? Dosarul cu șină este reprezentativ pentru mare parte dintre administrațiile României și putem renunța la el doar prin implementarea unor soluții inteligente de tip smart city, care ne-ar salva cea mai importantă resursă: timpul. Asociația Română pentru Smart City lansează campania «România fără ghișee» prin care ne propunem să identificăm și să rezolvăm problemele cu care se confruntă cetățenii atunci când interacționează cu instituțiile publice, dar să le ajutăm și pe cele din urmă să comunice eficient. O Românie digitală înseamnă calitate crescută a vieții cetățenilor, economie sustenabilă și transparență în comunicare. «România fără ghișee» vine în ajutorul localității dumneavoastră pentru a facilita comunicarea între instituții și interacțiunile cu cetățenii, astfel încât cozile de la ghișee să rămână de domeniul trecutului. Experiența noastră și know how-ul cu care vă întâmpinăm în această campanie poate face din orașul pe care îl reprezentați un model de bună practică ce va fi preluat și de alte administrații”, se arată într-un comunicat de presă al asociației.
Asociația Română pentru Smart City reunește experți din fiecare domeniu relevant al industriei, dar și peste 260 de parteneri și membri din ministere, primării, Consilii Județene, companii, universități, Centre de Cercetare și Inovare etc.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara