ASTEFIN SOLUTIONS – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Satu Mare
Numărul 13-14, 11-24 aprilie 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
Noi găsim soluții.
ASTEFIN SOLUTIONS SRL este o companie de consultanță în domeniile contabil, financiar și software, care își sprijină clienții pentru a lua decizii pe baza unor informații corecte și pentru a cunoaște riscurile asociate afacerii lor. Echipa sa este reprezentată de profesioniști dedicați meseriei pe care o practică, cu pregătire și experiență în domenii diverse: finanțe, contabilitate, bănci, management și consultanță în implementarea sistemelor de planificare a resurselor întreprinderii (ERP).
Indiferent de nivelul afacerii, fie că este vorba despre o companie de proporții sau despre una de dimensiuni mici, colaborarea cu experții firmei ASTEFIN SOLUTIONS se va fructifica printr-o serie de avantaje atât de ordin economic, cât și financiar și managerial. Știind că prin luarea măsurilor potrivite resursele fiecărei companii pot fi folosite pentru creșterea semnificativă a profitabilității și performanței, ASTEFIN SOLUTIONS oferă clienților săi cele mai bune soluții la serviciile solicitate, dând dovadă de seriozitate, profesionalism și respectând confidențialitatea. Obiectivul său este acela de a oferi consultanță și soluții practice cu un rol relevant în mecanismul de funcționare al firmelor în scopul maximizării performanțelor acestora.
Echipa de experți contabili a ASTEFIN SOLUTIONS prestează servicii profesionale de contabilitate care se adresează atât companiilor, cât și persoanelor fizice autorizate. Lucrările executate sunt de înaltă ținută profesională, calitatea acestora fiind asigurată de o echipă de specialiști cu studii superioare și experiență în domeniile financiar-contabil, fiscal și bancar.
- Are o echipă cu experiență în contabilitate și consultanță financiar-contabilă;
- Evidența contabilă și fiscală este ținută în concordanță cu ultimele legi și tendințe europene;
- Noutățile legislative pe probleme specifice de contabilitate și fiscalitate sunt aduse la cunoștința clienților în cel mai scurt timp;
- Oferă asistență pe parcursul controalelor fiscale și reprezentare în fața organelor de control financiar;
- Recomandă programele de evidență contabilă, de gestiune, salarii și imobilizări cele mai potrivite pentru fiecare afacere;
- Asigură rapoarte pe baza cărora se pot lua decizii corecte;
- La sfârșitul fiecărei luni remite clienților analize financiare privind situația acestora;
- Își consultă clienții pentru obținerea celor mai bune finanțări necesare acestora;
- Asigură identificarea problemelor care scad performanța companiilor și găsirea celor mai bune soluții pentru îndepărtarea acestora, oferindu-le posibilitatea de a deveni mai eficiente;
- Își sprijină clienții în atragerea de resurse financiare.
Servicii
- Contabilitate primară – consultanță pentru organizarea contabilității primare, efectuarea contabilității primare prin înregistrarea operațiunilor comerciale, întocmirea notelor contabile, efectuarea inventarierii periodice și constatarea diferențelor;
- Contabilitate financiară și de gestiune – efectuarea practică a contabilității financiare pe baza datelor rezultate din contabilitatea de gestiune, efectuarea închiderilor contabile lunare și periodice, întocmirea de rapoarte financiare și fiscale, întocmirea bilanțurilor contabile;
- Expertiză contabilă – expertize contabile, activitate de cenzorat, verificarea și certificarea bilanțului contabil;
- Refacerea contabilității – reîntocmirea și depunerea raportărilor privind obligațiile salariale, privind TVA, obligațiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, refacerea balanței de verificare;
- Consultanță fiscală – Consultanță privind reglementările valutare, operațiunile de import-export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzacții internaționale, asistență în îndeplinirea obligațiilor fiscale;
- Salarizare și resurse umane – Întocmirea contractelor individuale de muncă;
- Organizarea și conducerea departamentului financiar – se adresează companiilor care au un departament de contabilitate, dar au nevoie de un manager extern care să conducă și să organizeze activitatea.
- Ținerea (supravegherea) contabilității generale pe baza documentelor primare;
- Organizarea contabilității în conformitate cu normele legale în vigoare;
- Ținerea contabilității conform principiilor contabilității și prevederilor legale;
- Operarea documentelor primare întocmite de beneficiar;
- Evidența analitică și sintetică a furnizorilor și clienților;
- Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării;
- Evidența contabilă a salariilor și depunerea declarațiilor aferente acestora;
- Completarea și depunerea declarațiilor de taxe și impozite, a deconturilor de TVA;
- Completarea și prelucrarea registrelor contabile;
- Întocmirea balanței de verificare;
- Întocmirea și depunerea bilanțului contabil;
- Certificarea situațiilor financiare anuale;
- Acordarea de asistență privind organizarea și ținerea contabilității, inclusiv în cazul sistemelor informatice;
- Elaborarea și punerea în aplicare de procedee contabile, planuri de conturi adaptate companiilor, contabilitate de gestiune și control prin buget;
- Informări asupra situației financiar-contabile a societăților;
- Asistență de specialitate în fața organelor de control.
- Analiză financiară practică – sprijin acordat clienților pentru a întocmi și gestiona corect bugetul;
- Analiză financiară precisă – previzionarea corectă a evoluției firmei din punct de vedere financiar;
- Analiză financiară eficientă – evitarea oricărui risc financiar;
- Analiză financiară exactă – ocolirea sau depășirea într-un mod profesionist a situațiilor de criză de lichidități;
- Analiză financiară corectă – construirea unui cash flow real pe care clientul să se poată baza;
- Analiză financiară riguroasă – asigurarea celor mai profitabile investiții financiare;
- Analiză financiară profitabilă – aprofundarea în domeniul managementului proiectelor;
- Analiză financiară rentabilă – utilizarea unei strategii inteligente pentru obținerea rapidă de credite avantajoase;
- Consiliere și asistență în vederea realizării de investiții.
- Consultanță în domeniul achiziției de ERP – un ansamblu de proceduri menite să sprijine clientul în determinarea soluției optime pentru gestionarea afacerii sale;
- Implementare software – analiza proceselor din cadrul firmei, a echipamentelor hardware, servicii de școlarizare, personalizarea soluției achiziționate conform specificului activității desfășurate.
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial