ASTEFIN SOLUTIONS – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Satu Mare
Numărul 13-14, 11-24 aprilie 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
Noi găsim soluții.
ASTEFIN SOLUTIONS SRL este o companie de consultanță în domeniile contabil, financiar și software, care își sprijină clienții pentru a lua decizii pe baza unor informații corecte și pentru a cunoaște riscurile asociate afacerii lor. Echipa sa este reprezentată de profesioniști dedicați meseriei pe care o practică, cu pregătire și experiență în domenii diverse: finanțe, contabilitate, bănci, management și consultanță în implementarea sistemelor de planificare a resurselor întreprinderii (ERP).
Indiferent de nivelul afacerii, fie că este vorba despre o companie de proporții sau despre una de dimensiuni mici, colaborarea cu experții firmei ASTEFIN SOLUTIONS se va fructifica printr-o serie de avantaje atât de ordin economic, cât și financiar și managerial. Știind că prin luarea măsurilor potrivite resursele fiecărei companii pot fi folosite pentru creșterea semnificativă a profitabilității și performanței, ASTEFIN SOLUTIONS oferă clienților săi cele mai bune soluții la serviciile solicitate, dând dovadă de seriozitate, profesionalism și respectând confidențialitatea. Obiectivul său este acela de a oferi consultanță și soluții practice cu un rol relevant în mecanismul de funcționare al firmelor în scopul maximizării performanțelor acestora.
Echipa de experți contabili a ASTEFIN SOLUTIONS prestează servicii profesionale de contabilitate care se adresează atât companiilor, cât și persoanelor fizice autorizate. Lucrările executate sunt de înaltă ținută profesională, calitatea acestora fiind asigurată de o echipă de specialiști cu studii superioare și experiență în domeniile financiar-contabil, fiscal și bancar.
- Are o echipă cu experiență în contabilitate și consultanță financiar-contabilă;
- Evidența contabilă și fiscală este ținută în concordanță cu ultimele legi și tendințe europene;
- Noutățile legislative pe probleme specifice de contabilitate și fiscalitate sunt aduse la cunoștința clienților în cel mai scurt timp;
- Oferă asistență pe parcursul controalelor fiscale și reprezentare în fața organelor de control financiar;
- Recomandă programele de evidență contabilă, de gestiune, salarii și imobilizări cele mai potrivite pentru fiecare afacere;
- Asigură rapoarte pe baza cărora se pot lua decizii corecte;
- La sfârșitul fiecărei luni remite clienților analize financiare privind situația acestora;
- Își consultă clienții pentru obținerea celor mai bune finanțări necesare acestora;
- Asigură identificarea problemelor care scad performanța companiilor și găsirea celor mai bune soluții pentru îndepărtarea acestora, oferindu-le posibilitatea de a deveni mai eficiente;
- Își sprijină clienții în atragerea de resurse financiare.
Servicii
- Contabilitate primară – consultanță pentru organizarea contabilității primare, efectuarea contabilității primare prin înregistrarea operațiunilor comerciale, întocmirea notelor contabile, efectuarea inventarierii periodice și constatarea diferențelor;
- Contabilitate financiară și de gestiune – efectuarea practică a contabilității financiare pe baza datelor rezultate din contabilitatea de gestiune, efectuarea închiderilor contabile lunare și periodice, întocmirea de rapoarte financiare și fiscale, întocmirea bilanțurilor contabile;
- Expertiză contabilă – expertize contabile, activitate de cenzorat, verificarea și certificarea bilanțului contabil;
- Refacerea contabilității – reîntocmirea și depunerea raportărilor privind obligațiile salariale, privind TVA, obligațiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, refacerea balanței de verificare;
- Consultanță fiscală – Consultanță privind reglementările valutare, operațiunile de import-export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzacții internaționale, asistență în îndeplinirea obligațiilor fiscale;
- Salarizare și resurse umane – Întocmirea contractelor individuale de muncă;
- Organizarea și conducerea departamentului financiar – se adresează companiilor care au un departament de contabilitate, dar au nevoie de un manager extern care să conducă și să organizeze activitatea.
- Ținerea (supravegherea) contabilității generale pe baza documentelor primare;
- Organizarea contabilității în conformitate cu normele legale în vigoare;
- Ținerea contabilității conform principiilor contabilității și prevederilor legale;
- Operarea documentelor primare întocmite de beneficiar;
- Evidența analitică și sintetică a furnizorilor și clienților;
- Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării;
- Evidența contabilă a salariilor și depunerea declarațiilor aferente acestora;
- Completarea și depunerea declarațiilor de taxe și impozite, a deconturilor de TVA;
- Completarea și prelucrarea registrelor contabile;
- Întocmirea balanței de verificare;
- Întocmirea și depunerea bilanțului contabil;
- Certificarea situațiilor financiare anuale;
- Acordarea de asistență privind organizarea și ținerea contabilității, inclusiv în cazul sistemelor informatice;
- Elaborarea și punerea în aplicare de procedee contabile, planuri de conturi adaptate companiilor, contabilitate de gestiune și control prin buget;
- Informări asupra situației financiar-contabile a societăților;
- Asistență de specialitate în fața organelor de control.
- Analiză financiară practică – sprijin acordat clienților pentru a întocmi și gestiona corect bugetul;
- Analiză financiară precisă – previzionarea corectă a evoluției firmei din punct de vedere financiar;
- Analiză financiară eficientă – evitarea oricărui risc financiar;
- Analiză financiară exactă – ocolirea sau depășirea într-un mod profesionist a situațiilor de criză de lichidități;
- Analiză financiară corectă – construirea unui cash flow real pe care clientul să se poată baza;
- Analiză financiară riguroasă – asigurarea celor mai profitabile investiții financiare;
- Analiză financiară profitabilă – aprofundarea în domeniul managementului proiectelor;
- Analiză financiară rentabilă – utilizarea unei strategii inteligente pentru obținerea rapidă de credite avantajoase;
- Consiliere și asistență în vederea realizării de investiții.
- Consultanță în domeniul achiziției de ERP – un ansamblu de proceduri menite să sprijine clientul în determinarea soluției optime pentru gestionarea afacerii sale;
- Implementare software – analiza proceselor din cadrul firmei, a echipamentelor hardware, servicii de școlarizare, personalizarea soluției achiziționate conform specificului activității desfășurate.
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc