Card Cadou Edenred - oferă un cadou personalizat la ocazii speciale
AUDIT SERV – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Bihor

AUDIT SERV – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Bihor

Numărul 4, 7-13 februarie 2017  »  Cariere. Drumul spre performanță

În slujba companiilor din Oradea și județul Bihor din 1994.

AUDIT SERV este o firmă de contabilitate și expertiză contabilă membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, care se află în slujba companiilor din Oradea și din județul Bihor încă din anul 1994.

În cei peste 20 de ani de activitate în domeniul financiar-contabil, AUDIT SERV a reușit să acumuleze experiența și know-how-ul necesare pentru a putea oferi o paletă largă de servicii financiar-contabile, începând cu servicii de contabilitate primară și financiară și terminând cu servicii de reprezentare și consultanță fiscală.

Echipa AUDIT SERV este formată din specialiști cu studii economice superioare și cu o îndelungată experiență în activitatea financiar-contabilă. Apelând la serviciile sale de contabilitate, clienții își pot concentra efortul și atenția asupra activității lor de bază, având în același timp siguranța că firma este sprijinită de o echipă de profesioniști cu o vastă experiență în domeniu. În plus, pentru că știe cât de importantă este comunicarea directă cu clientul, în cadrul AUDIT SERV, pe lângă limba română, se vorbește italiană, engleză și maghiară.

Servicii

 Contabilitate și expertiză contabilă
  • Organizarea, îndrumarea, supravegherea și controlul evidenței primare;
  • Organizarea contabilității financiare;
  • Conducerea contabilității financiare pe baza documentelor primare întocmite de clienți;
  • Conducerea registrelor contabile;
  • Întocmirea deconturilor și declarațiilor privind TVA și accizele;
  • Întocmirea declarațiilor privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat;
  • Întocmirea formularelor de raportare semestrială;
  • Întocmirea bilanțului;
  • Întocmirea anexelor la bilanț;
  • Verificarea și certificarea bilanțului.
 Consultanță fiscală, juridică și financiară
  • La înființarea societății, privind alegerea categoriei de contribuabil (impozit pe profit versus impozit pe venit) în funcție de obiectul de activitate;
  • La implementarea și utilizarea sistemelor informatice;
  • La încheierea și derularea contractelor, privind impozitele, taxele și contribuțiile;
  • Privind legislația economică, financiar-contabilă și fiscală aplicabilă în diferite situații;
  • Expertiză contabilă cu ocazia adunărilor generale ordinare și extraordinare ale asociaților/acționarilor;
  • Cu ocazia modificării actului constitutiv;
  • La întocmirea declarațiilor privind impozitul pe venitul global (la solicitarea expresă a clientului).
 Reprezentare în relația cu autoritățile fiscale
  • Reprezentarea clienților în fața autorităților fiscale;
  • Reprezentarea și asistarea clienților cu ocazia controalelor fiscale de orice fel;
  • Depunerea deconturilor privind TVA și accizele;
  • Depunerea declarațiilor privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat;
  • Depunerea declarațiilor privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale și a impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate;
  • Depunerea fișelor fiscale;
  • Depunerea raportărilor semestriale și a bilanțului;
  • Verificarea concordanței dintre impozitele, taxele și contribuțiile din contabilitatea proprie și cele din fișa de rol a organului fiscal.
 Examinarea și instruirea personalului de specialitate
  • Asistență în examinarea, formarea și instruirea personalului cu atribuții financiar-contabile privind evidența primară;
  • Formarea și instruirea personalului privind utilizarea programelor informatice de gestiune și de evidență primară.
✔ Salarizare și personal
  • Înregistrarea societăților la Camera de Muncă Bihor;
  • Întocmirea statelor de plată;
  • Întocmirea ordinelor de plată pentru contribuțiile pe salarii;
  • Plata pe card a salariilor;
  • Întocmirea declarației 112 privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale și a impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate;
  • Întocmirea fișelor fiscale.
 Informatizare
  • Implementarea de programe informatice de contabilitate (activitate proprie și în colaborare cu o firmă specializată);
  • Proiectarea, realizarea și întreținerea rețelelor de calculatoare adaptate specificului societăților (în colaborare cu o firmă specializată).



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.