Auditor Financiar SARRA – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Hunedoara
Numărul 28, 11-17 octombrie 2016 » Cariere. Drumul spre performanță
Înființată în anul 2002, compania SC AUDITOR FINANCIAR SARRA SRL are o largă deschidere în toată țara, care vizează încrederea, promptitudinea și profesionalismul. Societatea oferă o gamă variată de servicii în domeniul financiar-contabil. Societatea dispune de specialiști proprii și de colaboratori bine pregătiți în domeniu (experți contabili, auditori financiari, consultanți fiscali, contabili, evaluatori, mediatori, practicieni în insolvență), capabili să presteze servicii personalizate în funcție de nevoile clientului și să execute lucrări de calitate în conformitate cu standardele naționale și internaționale în materie.
Câștigând o vastă experiență în domeniul financiar-contabil și fiscal, societatea a furnizat clienților săi încă de la constituire servicii integrate, inclusiv servicii de analiză economico-financiară, consultanță în relațiile cu terții instituționali, asistență și consiliere a contribuabililor pe durata derulării inspecțiilor și controalelor fiscale, consultanță în procedurile de gestiune și de optimizare a costurilor, consultanță în întocmirea și urmărirea dosarelor de finanțare/creditare, respectiv a planurilor de reorganizare, și nu în ultimul rând de management financiar-contabil.
Societatea este la curent cu noutățile legislative pe domeniile specifice, oferind astfel clienților posibilitatea de a se degreva de aceste activități. Serviciile oferite sunt îndreptate exclusiv către îmbunătățirea și perfecționarea activității clientului. Astfel, clientul dispune în mod curent de toate informațiile financiar-contabile necesare în coordonarea activității sale.
În contextul prestării de servicii de asistență, analiză și consiliere economică în domeniul managementului de criză, pentru a avea un profil clar al entității la momentul analizei cu scopul de a identifica soluții pertinente și măsuri de optimizare, respectiv de redresare a activității economice, compania dispune de o echipă destinată examinării situațiilor financiar-contabile pe ultimii trei ani și analizei situației economico-financiare statice la nivelul ultimei luni calendaristice.
Servicii
- Evidență contabilă financiară și de gestiune;
- Raportări lunare, trimestriale, anuale către organele fiscale;
- Evidența pe articole bugetare și centre de cost;
- Depunerea declarațiilor specifice legale în vigoare.
➥ Consultanță
- Asistență și consultanță pentru începerea unei afaceri;
- Diagnoza entității economice;
- Consultanță în întocmirea și monitorizarea planurilor de redresare/reorganizare;
- Consultanță financiară;
- Consultanță și raportări manageriale;
- Examinarea și revizuirea situațiilor financiar-contabile, asigurare și servicii conexe;
- Consultanță fiscală (optimizarea impozitelor de plată, soluții de minimizare în conformitate cu legile în vigoare);
- Consultanță în procesul de achiziție/preluare/vânzare de entități economice și proprietăți imobiliare;
- Consultanță în vederea implementării de proceduri proprii de organizare, comunicare între departamente;
- Întocmirea dosarelor de licitații;
- Fuziuni, divizări, consolidarea balanțelor de verificare pentru grupuri de societăți și transpunerea lor în bilanțul contabil;
- Asistența și reprezentarea contribuabililor în fața organelor fiscale;
- Pregătirea dosarelor și obținerea certificatelor fiscale și locale, analiza, interpretarea și contabilizarea fișei de plătitor;
- Analiza fluxurilor financiare și de numerar, întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli.
➥ Servicii financiare
- Întocmirea documentațiilor în vederea perfectării contractelor de leasing auto, de leasing de utilaje și echipamente, de lease-back, de leasing ipotecar și imobiliar, de refinanțare a creditelor/leasingurilor, de credite de investiții pentru IMM-uri, de credite pentru capital de lucru pentru IMM-uri, de linii de credit pentru IMM-uri;
- Urmărirea contractelor de finanțare în derulare și optimizarea costurilor acestora.
➥ Audit
- Auditul situațiilor financiare;
- Audit intern;
- Due diligence;
- Certificarea situațiilor financiar-contabile intermediare și anuale;
- Audit statutar;
- Auditul fondurilor europene.
➥ Salarizare și personal – servicii complete, de la întocmirea documentației privind recrutarea de personal până la încetarea contractului de muncă
- Contracte individuale și colective de muncă;
- Asistență la întocmirea Regulamentelor de Ordine Interioară;
- Asistența contribuabililor în relațiile cu organele fiscale;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare specifice;
- Desfășurarea relației cu Inspectoratul Teritorial de Muncă;
- Consultanță privind organizarea (organigrame, structuri, state de funcții etc.).
➥ Planificare fiscală și financiară externă
- Asistență în evaluarea necesităților și particularităților financiare;
- Asistență în alegerea strategiei de investiții potrivite și a produselor oferite de instituții de profil;
- Facilitarea legăturii cu instituțiile financiare și a deschiderii de conturi;
- Actualizarea permanentă a performanțelor portofoliului de investiții;
- Ajustarea periodică a portofoliului pentru a reflecta schimbările în situația pieței sau pentru a profita de noi oportunități.
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial