BVB: Înregistrare simplificată pentru antreprenori în comunitatea Made in Romania
Telex » Știri 27 august 2021
Platforma Made in Romania, dezvoltată de Bursa de Valori București (BVB), oferă o înregistrare simplificată a companiilor, ca urmare a preluării datelor publice din platforma Termene.ro, potrivit unui comunicat al BVB, citat de Agerpres. Astfel, în momentul completării profilul unei companii și introducerii Codului Unic de Identificare, sunt preluate automat toate datele publice solicitate pentru înscrierea în comunitatea Made in Romania. Noua funcționalitate este implementată cu sprijinul Termene.ro, platformă care oferă informații actualizate în timp real despre firmele din România.
Platforma Made in Romania este disponibilă pe www.investingromania.com. „Prin programul Made in Romania, Bursa de Valori București își arată dedicarea și implicarea în construirea unui mediu de afaceri solid. Rezultatele edițiilor Made in Romania din ultimii ani, dar și deschiderea tot mai mare pe care companiile antreprenoriale o au față de piața de capital ne arată că suntem pe drumul cel bun. Parteneriatul cu Termene.ro vine să reconfirme direcția noastră spre digitalizare și transformare a tot ce înseamnă bursă într-un produs flexibil și ușor de accesat atât de către echipele antreprenoriale care caută finanțare, cât și de către investitori”, a declarat Adrian Tănase, directorul general al BVB.
Potrivit fondatorului Termene.ro, Adrian Dragomir, cele peste 300 de companii din programul Made in Romania de anul acesta sunt toate afaceri predictibile care se dezvoltă prin utilizarea business intelligence și a informațiilor disponibile în comunitatea Termene.ro. „Ca antreprenor, mă bucur că prin intermediul platformei noastre putem valida afacerile românești înscrise în programul BVB, firme active în domenii cheie ca IT&C, servicii, agricultură, sănătate, home&deco și construcții”, a adăugat Adrian Dragomir.
Înregistrarea unei companii în cadrul platformei Made in Romania este posibilă 24/7 și oferă posibilitatea conectării companiilor cu intermediari la bursă, business angels, venture capital, private equity sau bănci. Datele publice preluate automat în momentul introducerii Codului Unic de Identificare includ cifrele de afaceri și profiturile/pierderile din ultimii trei ani raportați, capitalurile proprii și numărul de angajați din ultimul an raportat și, nu în ultimul rând, structura acționariatului, respectiv procentele deținute de persoane fizice/juridice rezidente/nerezidente.
În prezent, în platforma Made in Romania sunt înregistrate 114 conturi cu profil de companie, 45 de conturi cu profil de consultant și 91 de conturi cu profil de investitor. Companiile care se înregistrează pentru a face parte din comunitatea Made in Romania au posibilitatea să intre în contact cu finanțatorii și să participe la un program de mentorat care va avea loc în perioada următoare.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice