MyWIZ, secretul contabililor de succes
Call center pentru informarea cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială, în cadrul ANPIS

Call center pentru informarea cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială, în cadrul ANPIS

Telex » Știri 21 decembrie 2023  

Guvernul a aprobat astăzi înființarea și finanțarea, prin proiectul ”Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Național de Redresare și Reziliență, a unui call center național privind acordarea de beneficii sociale. Potrivit unui comunicat al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale (MMSS), înființarea acestui serviciu este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creșterea gradului de informare și conștientizare  a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială.

Prin acest serviciu se asigură creșterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune.

Pentru acest proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înființat prin alt proiect al ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului ”Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.