Call center pentru informarea cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială, în cadrul ANPIS
Telex » Știri 21 decembrie 2023
Guvernul a aprobat astăzi înființarea și finanțarea, prin proiectul ”Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Național de Redresare și Reziliență, a unui call center național privind acordarea de beneficii sociale. Potrivit unui comunicat al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale (MMSS), înființarea acestui serviciu este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creșterea gradului de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială.
Prin acest serviciu se asigură creșterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune.
Pentru acest proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înființat prin alt proiect al ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului ”Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică