Call center și platformă online pentru clienții City Insurance
Telex » Știri
29 septembrie 2021
Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat astăzi un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online ghidcityinsurance.ro pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, informează Mediafax. Reamintim că autorizația de funcționare a companiei City Insurance a fost retrasă de Consiliului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate.
Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupere prejudiciile în baza unei polițe de Asigurare emise de această companie de asigurări, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.
„Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi în permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză”, a precizat Dorel Duță, președintele UNSICAR.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Festivalul Cărților Deschise, o fereastră spre fascinanta lume a cunoașterii
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale