Succintă diagnosticare financiară a unei companii transnaționale
Expertiza și auditul afacerilor
Acest articol prezintă un scurt diagnostic financiar al unei companii transnaționale, definită prin vizibilitate, transparență, credibilitate și performanță. În același timp, o astfel de companie se caracterizează printr-o diversitate structurală în ceea ce privește poziția și performanța financiare. Printre aspectele luate în considerare se numără bonitatea, care este suma lichidității și solvabilității, rentabilitatea, care reflectă performanța financiară, și fluxul de numerar, ca expresie a eficienței activității.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice