Rezultatele căutării în articole după titlu și conținut

Conferința națională de expertiză contabilă judiciară și extrajudiciară și Topul național al membrilor CECCAR

Agenda CECCAR

CECCAR a organizat, la 28 noiembrie, la București, Conferința națională de expertiză contabilă judiciară și extrajudiciară, la care au participat reprezentanți ai unor instituții a căror activitate este în conexiune cu atribuțiile pe care experții contabili le au în sistemul judiciar și cu mediul de afaceri prin intermediul expertizelor contabile judiciare și extrajudiciare pe care le realizează.

Nr. 45-46, 28 nov. - 11 dec. 2017


CECCAR Neamț: Despre expertiza contabilă judiciară

Agenda CECCAR

Filiala Neamț a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România a organizat, în parteneriat cu Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ), o reuniune a experților contabili judiciari din județ cu oficiali ai instituției, ce a avut loc marți, 14 noiembrie a.c. Întrunirea s-a desfășurat la sediul IPJ și a abordat aspecte legate de întocmirea expertizelor contabile judiciare și relația de colaborare dintre membrii CECCAR și reprezentanții IPJ în procesul judiciar. 

Nr. 44, 21-27 nov. 2017


Cerințele tehnice pentru implementarea caselor de marcat cu jurnal electronic

Curier legislativ

Executivul a modificat, printr-o hotărâre, Normele metodologice de aplicare a OUG nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat fiscale, aprobate prin HG nr. 479/2003, stabilind cerințele tehnice pe care casele de marcat cu jurnal electronic trebuie să le îndeplinească pentru a fi autorizate.

Nr. 43, 14-20 nov. 2017


Rolul profesiei contabile și al contabilității în creșterea gradului de conformare fiscală și reducerea evaziunii fiscale

Rolul profesiei contabile și al contabilității în creșterea gradului de conformare fiscală și reducerea evaziunii fiscale

Expertiza și auditul afacerilor

Complexitățile strategice și operaționale din prezent impun un dialog continuu cu investitorii, autoritățile fiscale, clienții, furnizorii și angajații. Informația contabilă este destinată tuturor părților interesate, fapt ce impune ca aceasta să fie imparțială. Raportarea rezultatelor obținute constituie un element-cheie în construirea, susținerea și perfecționarea continuă a participării partenerilor interesați.

Nr. 43, 14-20 nov. 2017


Studiu PwC: România are un potențial foarte mare de dezvoltare în sectorul IT, însă se clasează deocamdată pe ultimul loc în UE în privința gradului de digitalizare

Conectarea la era digitală

România se clasează pe locul 28 în Uniunea Europeană în ceea ce privește indicele DESI – Digital Economic and Society Index, calculat de Comisia Europeană, însă are un potențial foarte mare de dezvoltare în acest domeniu, arată o analiză PwC, dată recent publicității. „Nouă, românilor, ...

Nr. 42, 7-13 nov. 2017


Legislație comentată

Curier legislativ

Sursa: Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.379/2017 pentru modificarea și completarea Precizărilor privind structura codurilor IBAN aferente conturilor de cheltuieli și venituri bugetare, precum și conturilor de disponibilități deschise la unitățile Trezoreriei Statului, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.271/2004, publicat în Monitorul Oficial nr. 730/11.09.2017.

Nr. 42, 7-13 nov. 2017


Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri simplifică procesul de garantare prin digitalizarea etapelor de evaluare

Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) a anunțat lansarea unor facilități destinate beneficiarilor garanțiilor emise – persoane fizice sau juridice eligibile pentru diferite forme de finanțare garantată. Astfel, începând cu 20 octombrie a.c., odată cu intrarea în vigoare a Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.644/2017, FNGCIMM acceptă extrasele de carte funciară în format electronic, obținute de beneficiari prin solicitarea online de la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară, simplificând major procesul de solicitare a garanției.

Nr. 40, 24-30 oct. 2017


CECCAR Gorj: Întâlnire cu reprezentanți ai AJFP

Agenda CECCAR

CECCAR Filiala Gorj a organizat luni, 16 octombrie a.c., o întâlnire pe teme de fiscalitate cu reprezentanți ai Administrației Județene a Finanțelor Publice (AJFP).  Experți contabili membri ai filialei au analizat, împreună cu Teodora Vlaicu-Popa, șeful Serviciului Asistență contribuabili – AJFP Gorj, noutățile legislative din domeniul financiar-contabil.

Nr. 40, 24-30 oct. 2017



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.