Rezultatele căutării în articole după titlu și conținut

Piața muncii, „piesa de rezistență” a creșterii economice

Piața muncii, „piesa de rezistență” a creșterii economice

Comentariul ediției

Recente date oficiale, precum și evaluări ale unor instituții specializate în elaborarea de studii și cercetări macroeconomice aduc în atenția publică situația complexă, contradictorie de pe piața muncii. Sigur, în evaluări sunt luate în considerare și mișcările revendicative din ultimul ...

Nr. 36, 13-19 sep. 2023


Economia socială - filosofie sau realitate?

Economia socială - filosofie sau realitate?

Analize și sinteze

Economia socială reprezintă o soluție la multiplele probleme cu care se confruntă societatea contemporană: sărăcie, excludere socială, marginalizare, etc. Drept urmare, ea este recunoscută în prezent ca un domeniu de mare actualitate și necesitate. Plecând de la salvarea unor oameni aflați în nevoie, economia socială poate determina crearea unui context de bunăstare economică atât personală, cât și comunitară. Antreprenorii sunt cei care pot să se alăture autorităților centrale și locale în demersurile lor de rezolvare a  problemelor sociale din comunitate. Ca urmare, întreprinderile sociale reprezintă un nou tip de inițiativă, cu rolul de a rezolva o problemă socială, utilizând instrumente de business: producerea și vânzarea de produse și servicii.

Nr. 29-30, 26 iul. - 8 aug. 2023


Social economy - philosophy or reality?

Social economy - philosophy or reality?

Finance & Economics

Social economy is a solution to the multiple problems faced by contemporary society: poverty, social exclusion, marginalization, etc. As a result, it is now recognized as an area of great relevance and necessity. Starting from rescuing people in need, the social economy can lead to creating a context of economic well-being, both personal and community. Entrepreneurs are those who can join central and local authorities in their efforts to solve social problems in the community. As a result, social enterprises represent a new type of initiative, with the role of solving a social problem using business tools: the production and sale of products and services.

Nr. 29-30, 26 iul. - 8 aug. 2023


Analiză: În acest an, mașinile second hand vândute în România s-au scumpit, în medie, cu 17%

Analiză: În acest an, mașinile second hand vândute în România s-au scumpit, în medie, cu 17%

Roza vânturilor

Prețul mediu de vânzare a mașinilor second hand a crescut, în acest an, cu 17% în România, comparativ cu situația din 2022, la peste 12.800 de euro, arată o analiză de piață, publicată de o platformă de vânzări online, relatează Agerpres. Astfel, potrivit datelor centralizate de Instant.ro, ...

Nr. 29-30, 26 iul. - 8 aug. 2023


CECCAR promovează excelența și performanța la nivel internațional

CECCAR promovează excelența și performanța la nivel internațional

Agenda CECCAR

Pe măsură ce discuția despre nevoia de schimbare a percepției în ceea ce privește profesia contabilă se intensifică la nivel mondial, International Federation of Accountants (IFAC) a organizat, la 29 iunie a.c., un forum adresat directorilor responsabili de educație din cadrul IFAC, din organizații ...

Nr. 25-26, 28 iun. - 11 iul. 2023


IEA: Investițiile în energii curate trebuie să se tripleze până în 2030, în economiile emergente

IEA: Investițiile în energii curate trebuie să se tripleze până în 2030, în economiile emergente

Lumea în care trăim

Investițiile în energii curate în țările în curs de dezvoltare și în economiile emergente ar trebui să se tripleze până în 2030 pentru a fi în linie cu obiectivele internaționale de limitare a schimbărilor climatice, relatează agenția EFFE, preluată de Agerpres. Astfel, într-un raport ...

Nr. 25-26, 28 iun. - 11 iul. 2023


Simptome și cauze ale actualei evoluții economico-sociale

Simptome și cauze ale actualei evoluții economico-sociale

Comentariul ediției

Pe măsură ce se înmulțesc datele oficiale referitoare la bilanțul lunii aprilie, se întregește semnificativ imaginea unei treimi din anul curent, respectiv a principalelor rezultate din activitatea economico-socială la nivel național. Completând datele care privesc evoluția Produsului Intern ...

Nr. 24, 21-27 iun. 2023


Cultura financiară pentru IMM-uri: un factor de sprijin pentru componenta esențială a economiei globale

Cultura financiară pentru IMM-uri: un factor de sprijin pentru componenta esențială a economiei globale

Direct de la sursă

Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-urile) rămân componenta esențială a economiilor globale. Organizația Mondială a Comerțului raportează că 95% dintre companiile de la nivel global ...

Nr. 23, 14-20 iun. 2023



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.