Cea mai mare parte a companiilor românești din Top 1000 își promovează afacerile în mediul online
Numărul 8, 2-8 mar. 2022 » Conectarea la era digitală
Aproape toate companiile românești (peste 99%) prezente în Top 1000, realizat în funcție de cifra de afaceri raportată în 2020, își derulează activitățile, sub o anumită formă, în mediul online, arată un studiu de specialitate citat de Agerpres. Statistica agenției de marketing digital Klain relevă faptul că, din totalul de 1000 de afaceri analizate, 992 sunt prezente în mediul virtual, iar forma prevalentă de activitate este reprezentată de către campaniile de PR (91,7%).
Potrivit sursei citate, a doua formă a digitalizării implementată de către cele mai importante companii din România este website-ul (91,6%), considerat o „carte de vizită online” și cel mai eficient mod de stabilire a prezenței în acest mediu.
Analiza de specialitate evidențiază că doar 82,2% dintre companiile prezente în online și-au optimizat site-ul pentru mobil.
De asemenea, o altă platformă online folosită de companiile din Top 1000 este Social Media, 87,9% dintre acestea deținând o pagină de Facebook, iar 73,9% o pagină de business pe LinkedIn.
„În condițiile de față, pentru businessurile mici și medii, existența în online devine o necesitate, iar oportunitatea lor de a se remarca în acest spațiu rămâne o posibilitate reală. Chiar dacă companiile mari sunt prezente în online, nu toate desfășoară o comunicare activă bazată pe o strategie inteligentă. Tocmai această dihotomie dintre prezență și activitate poate reprezenta cheia succesului pentru un business în dezvoltare”, se menționează în concluziile studiului citat.
Analiza a fost realizată în luna ianuarie 2022 cu scopul de a vedea cât de mult companiile mari din România pun accentul pe prezența lor online (site și social media), dar și pe prezența pe site-urile de business și de specialitate.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice