CEAPARU & ASOCIAȚII – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Ilfov
Numărul 11, 28 martie - 3 aprilie 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
CEAPARU & ASOCIAȚII SRL este o companie deținută de doi experți contabili, care începând cu anul 2013 oferă o gamă variată de servicii, axate în principal pe evidență contabilă, expertiză contabilă și consultanță în domeniile financiar-contabil și fiscal.
CEAPARU & ASOCIAȚII SRL înseamnă o echipă de tineri economiști, experți contabili, evaluatori și auditori financiari, care urmăresc și coordonează activitatea de evidență contabilă pentru aproximativ 130 de companii dintr-o gamă variată de domenii de activitate, precum ONG-uri, restaurante, firme care activează în domeniile jocurilor de noroc, al energiei verzi, cinematografiei, serviciilor IT, construcțiilor, vânzărilor cu amănuntul, consultanței, importului-exportului de mașini și utilaje, creșterii și vânzării animalelor, transportului, asigurărilor, juridic, medical privat etc.
Pe lângă serviciile de contabilitate, CEAPARU & ASOCIAȚII SRL deține cunoștințele și experiența necesare pentru a furniza servicii precum expertize contabile judiciare, expertize contabile extrajudiciare, evaluări de bunuri mobile și imobile, evaluări de afaceri, servicii de înființare de societăți comerciale, servicii în domeniile divizării și fuziunii, dizolvării și lichidării voluntare, consultanță fiscală și financiar-contabilă, servicii financiar-contabile și consultanță în cadrul procedurii insolvenței, servicii de salarizare și resurse umane.
Echipa firmei este formată din șapte salariați și patru colaboratori cu experiență bogată în furnizarea serviciilor financiar-contabile, iar pregătirea permanentă a acestora oferă clienților săi o calitate ridicată a serviciilor prestate. Managementul societății este asigurat de doi experți contabili cu practică îndelungată în domeniul financiar-contabil.
CEAPARU & ASOCIAȚII SRL se adresează atât întreprinderilor mici și mijlocii, cât și companiilor mari. Potrivit opiniei clienților săi, principalul beneficiu al colaborării cu societatea vine de la un buget al costurilor administrative utilizat în mod eficient, asigurându-se în același timp un echilibru corect între costurile reale și activitatea companiei-client. În același timp, prin externalizarea activităților de evidență contabilă și resurse umane, clienții CEAPARU & ASOCIAȚII SRL se pot baza pe echipa sa pentru a primi servicii la un nivel de profesionalism ridicat în aceste domenii. Pentru a răspunde celor mai multe cerințe, CEAPARU & ASOCIAȚII SRL a conceput un pachet flexibil de servicii din care clienții pot alege în funcție de necesități, în timp ce costurile sunt calculate în raport cu volumul documentelor procesate.
Servicii
- Organizarea și ținerea contabilității în conformitate cu normele legale în vigoare;
- Operarea documentelor primare întocmite de beneficiari;
- Evidența analitică și sintetică a furnizorilor, clienților, mijloacelor fixe, calculul amortizării;
- Întocmirea jurnalelor contabile, a balanțelor de verificare și analitice;
- Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microîntreprinderilor, al impozitului pe dividende, al impozitului pe veniturile persoanelor fizice și juridice nerezidente, întocmirea declarațiilor aferente;
- Întocmirea deconturilor de TVA;
- Întocmirea statelor de plată pentru angajați și calcularea contribuțiilor datorate la bugetul de stat;
- Informarea permanentă și în timp util a companiilor-client asupra situației lor economico-financiare, asupra reglementărilor din domeniul fiscal și financiar-contabil și a modificărilor legislației fiscale.
- Participarea cu ocazia verificării contabilității clienților de către organele abilitate;
- Lucrări specifice pentru participarea la licitații publice de oferte;
- Analiza financiar-contabilă a activității economice;
- Întocmirea de raportări contabile externe;
- Informare generală în domeniul impozitelor și taxelor.
- Consultanță privind organizarea și conducerea societăților;
- Elaborarea de proceduri și norme interne privind desfășurarea activității de bază și a activităților conexe;
- Analiza și organizarea fluxului informațional între departamente;
- Consultanță privind organizarea contabilității financiare și de gestiune;
- Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul organizației;
- Consultanță în alegerea sistemului informatic necesar activității.
- Auditul conturilor consolidate;
- Auditul operațiunilor financiare;
- Auditul fondurilor nerambursabile;
- Audit intern.
- Evaluarea proprietăților imobiliare;
- Evaluarea bunurilor mobile;
- Evaluarea întreprinderilor.
➔ Expertiză judiciară
➔ Expertiză extrajudiciară
- Servicii de administrare a personalului;
- Servicii de salarizare;
- Servicii de consiliere în domeniul resurselor umane.
- Societăți cu răspundere limitată (SRL);
- Societăți pe acțiuni (SA);
- Persoane fizice autorizate (PFA);
- Întreprinderi familiale (IF);
- Societăți cu răspundere limitată – debutante (SRL-D);
- Înregistrări puncte de lucru.
➔ Divizări / Fuziuni
➔ Dizolvări și lichidări de firme
➔ Rambursări de TVA
➔ Servicii financiare în cadrul procedurii insolvenței
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național