CECCAR Gorj: Seminar Aspecte contabile, fiscale și practice privind forța de muncă: subvenții, concedii medicale și stagii de cotizare
Numărul 38, 27 sep.-3 oct. 2023 » Agenda CECCAR
CECCAR Filiala Gorj a organizat, miercuri, 27 septembrie 2023, un seminar cu tema Aspecte contabile, fiscale și practice privind forța de muncă: subvenții, concedii medicale și stagii de cotizare. Acest eveniment a fost un moment de mare importanță pentru profesioniștii din domeniul contabilității, fiscalității și resurselor umane, și a adunat personalități remarcabile și experți din domeniu, precum și reprezentanți cheie ai instituțiilor publice locale.
Alături de Ana-Maria Coșereanu, președintele Consiliului CECCAR Filiala Gorj, Mariana Somnea, membru în Consiliul Superior al CEECAR și Anuța Bondoc, director executiv al filialei, evenimentul a reunit un număr de 35 de experți contabili. Seminarul a abordat în mod exhaustiv cele mai recente modificări legislative care au impact asupra domeniului contabil, fiscal și al resurselor umane, punând accentul pe următoarele teme de interes: condițiile de acordare a subvențiilor de către Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM), stagiile de cotizare și implicațiile lor pentru mediul de afaceri, procedurile de decontare a serviciilor medicale de către Casa de Asigurări de Sănătate, impozitul pe veniturile microîntreprinderilor și schimbările recente în legislația fiscală.
Astfel, alături de profesioniștii contabili, au participat și reprezentanți ai instituțiilor publice: Valentin Stegaroiu, Director Executiv Adjunct al Casei Județene de Pensii Gorj, Amalia Făgaș, Director General al Casei de Asigurări de Sănătate Gorj și Mihaela Trufelea, Consilier Superior la Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Gorj.
Discuțiile au inclus și modalitățile prin care profesioniștii contabili își pot sprijini clienții, oferind servicii profesionale de înaltă calitate. Reprezentanții instituțiilor publice locale și-au exprimat deschiderea pentru o comunicare eficientă și colaborativă cu profesioniștii contabili, cu scopul de a identifica și rezolva toate problemele întâmpinate de mediul de afaceri.
Seminarul a constituit un pas semnificativ către promovarea excelenței în domeniul contabilității, fiscalității și resurselor umane, facilitând schimbul de cunoștințe și stimulând colaborarea între sectorul privat și instituțiile publice. Evenimentul a demonstrat încă o dată că educația continuă și dialogul constructiv sunt esențiale pentru menținerea unui climat de afaceri sănătos și pentru asigurarea conformității cu reglementările legislative în continuă schimbare.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial