CECCAR Timiș: Un altfel de curs – Fiscalitatea sponsorizărilor
Numărul 1, 15-21 ian. 2019 » Agenda CECCAR
La sfârșitul anului trecut, Filiala CECCAR Timiș a derulat o companie de conștientizare a rolului social al profesionistului contabil, fiind organizat un „altfel de curs”. Intitulat Fiscalitatea sponsorizărilor, cursul a avut ca lectori pe Cosmin Livadariu, membru în Consiliul Filialei CECCAR Timiș, respectiv Cristian Iancovici, șef Birou inspecție fiscală persoane juridice din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Timișoara.
La eveniment au fost invitate să își prezinte cele mai importante proiecte trei organizații locale – Fundația Timișoara '89, Asociația Ceva de spus și Asociația Copii și zâne, a căror activitate poate fi susținută din fonduri primite drept sponsorizare. „Dincolo de profesionalismul lectorilor, cursul a fost și despre lecții de viață, despre puterea exemplului și despre forța comunității”, a menționat Olivia Andreea Jivănescu, directorul executiv al Filialei CECCAR Timiș.
Potrivit oficialilor filialei Corpului, trimestrial vor fi organizate astfel de cursuri, „la care să fie invitați și alți posibili beneficiari care au nevoie de susținere, mizându-se pe capacitatea de convingere și mobilizare a profesioniștilor contabili în direcționarea de către companii a sumelor reprezentând 20% din impozitul pe profit sau venit, conform legii”.
„Mulţumim Filialei CECCAR Timiş pentru invitaţia de a povesti despre proiectele asociaţiei noastre la dezbaterea pe tema Fiscalitatea sponsorizărilor. Ne bucurăm că am putut lua parte la o asemenea campanie inovativă, importantă, de conștientizare a rolului social al experților contabili în ceea ce privește sponsorizarea”, a precizat Alexandra Pascariu, reprezentant al Asociației Copii și Zâne.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice