Cererea pentru mobilă office second-hand va crește cu 20% în 2024
Numărul 4, 31 ian. - 6 feb. 2024 » Roza vânturilor
Piața de mobilă office second-hand va cunoaște cel mai mare avânt în acest an, fiind estimată o creștere a cererii de 20% față de anul trecut, potrivit unuia dintre principalii furnizori de mobilier de birou second-hand, citat de Agerpres. Prin folosirea mobilierului second-hand, companiile și consumatorii pot reduce cheltuielile de 2-3 ori față de achiziția de mobilă nouă, arată Princemob Buro, într-un comunicat. "Toate datele noastre ne arată că cererea este în creștere, chiar dacă majoritatea analiștilor sunt sceptici în privința unui trend crescător pe parte economică în anul în care am pășit. Iar în acest context, companiile se vor orienta către reducerea cheltuielilor, mobilierul second-hand pentru amenajarea birourilor fiind preferat în acest sens. În ansamblu, experimentăm un avânt fără precedent, mai ales că firmele își îndreaptă atenția către opțiunile care aduc beneficii duble: economisirea substanțială și responsabilitatea ecologică", a declarat George Udriște, CEO Princemob Buro.
Astfel, potrivit comunicatului, este estimată o creștere a cererii pentru mobilier second-hand din partea domeniilor medical și auto. În continuare, afacerile din agricultură, curierat, comerț, dar și IT vor fi cele mai interesate de mobilă de birou second-hand. Totodată, va fi înregistrată și o creștere a interesului din partea consumatorilor persoane fizice, în special din rațiuni financiare.
Totodată, piața de mobilă second-hand va deveni tot mai importantă în economia circulară, ajutând la protejarea mediului. De altfel, România a adoptat Planul de Acțiune pentru Economia Circulară în octombrie anul trecut, document ce cuprinde 52 de acțiuni pe termen scurt, mediu și lung.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice