Cifra de afaceri în comerţul angro a crescut, ca serie brută, cu 9,1%, în primele 11 luni din 2018
Numărul 2, 22-28 ian. 2019 » Breviar statistic
În primele 11 luni din 2018, cifra de afaceri din comerţul angro (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în termeni nominali faţă de intervalul similar din 2017 ca serie brută cu 9,1%, potrivit Institutului Naţional de Statistică (INS). Această evoluţie este urmare a creșterii activităţilor de intermediere în comerţul cu ridicata (+17,6%), comerţului cu ridicata al produselor agricole brute şi al animalelor vii (+13,2%), comerţului cu ridicata specializat al altor produse (+11,3%), comerţului cu ridicata al bunurilor de consum, altele decât cele alimentare (+10,7%), comerţului cu ridicata al altor maşini, echipamente şi furnituri (+8,4%), comerţului cu ridicata al echipamentului informatic şi de telecomunicaţii (+6,7%), comerţului cu ridicata nespecializat (+5,9%) şi comerţului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului (+4,2%).
Ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, indicatorul a crescut pe ansamblu cu 8,8%, ca urmare a sporului comerţului cu ridicata al produselor agricole brute şi al animalelor vii (+18,7%), activităţilor de intermediere în comerţul cu ridicata (+15,1%), comerţului cu ridicata specializat al altor produse (+12,0%), comerţului cu ridicata al bunurilor de consum, altele decât cele alimentare (+10,8%), comerţului cu ridicata al altor maşini, echipamente şi furnituri (+9,4%), comerţului cu ridicata al echipamentului informatic şi de telecomunicaţii (+7,6%), comerţului cu ridicata nespecializat (+7,3%) şi comerţului cu ridicata al produselor alimentare, al băuturilor şi al tutunului (+4,3%).
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice