Conectarea la era digitală

Raport: Majoritatea companiilor s-au confruntat, în ultimii doi ani, cu cel puțin un eveniment care le-a perturbat activitatea

Raport: Majoritatea companiilor s-au confruntat, în ultimii doi ani, cu cel puțin un eveniment care le-a perturbat activitatea

Conectarea la era digitală

Marea majoritate a companiilor (91%) s-au confruntat, în ultimii doi ani, cu cel puțin un eveniment, altul decât pandemia, care le-a perturbat activitatea, semnalează cel mai recent sondaj global PwC Global Crisis and Resilience Survey 2023. Conform unui comunicat citat de Agerpres, procentajul este ...

Nr. 14-15, 12-25 apr. 2023


KPMG: Mai mult de o treime dintre companiile globale consideră că încrederea în sistemele digitalizate le poate crește profitabilitatea

KPMG: Mai mult de o treime dintre companiile globale consideră că încrederea în sistemele digitalizate le poate crește profitabilitatea

Conectarea la era digitală

Peste o treime dintre companiile globale consideră că încrederea ridicată în sistemele digitalizate duce la creșterea profitabilității, se arată în cel mai recent raport KPMG "Prioritățile în securitate cibernetică în 2023", citat de Agerpres. Potrivit documentului, tehnologiile de ultimă ...

Nr. 13, 5-11 apr. 2023


TPBI a creat o aplicație care transmite date despre poziția în timp real a vehiculelor de transport în comun

TPBI a creat o aplicație care transmite date despre poziția în timp real a vehiculelor de transport în comun

Conectarea la era digitală

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București - Ilfov (TPBI) a creat, prin resurse proprii, o aplicație care transmite în timp real datele referitoare la pozițiile vehiculelor. "Astfel, (…) călătorii pot vedea în aplicația Google Maps atât timpul rămas până ...

Nr. 13, 5-11 apr. 2023


Studiu Voxa: Vânzările de carte digitală vor reprezenta 10% din piața de profil din România în următorii trei ani

Studiu Voxa: Vânzările de carte digitală vor reprezenta 10% din piața de profil din România în următorii trei ani

Conectarea la era digitală

Piața de carte în format digital (e-book-uri și audiobook-uri) va atinge cel puțin 50 de milioane de lei la nivelul anului 2025 și va reprezenta 10% din piața de carte din România, arată un studiu realizat de platforma Voxa, citat de Mediafax. ”Audiobook-urile reprezintă formatul de carte ...

Nr. 13, 5-11 apr. 2023


Piața comerțului online din România s-ar putea majora cu 20% în acest an

Piața comerțului online din România s-ar putea majora cu 20% în acest an

Conectarea la era digitală

Segmentul de lux are vânzări spectaculoase, iar magazinele online își schimbă abordarea pe promovarea produselor care aduc profit mai mare Piața de e-Commerce din România va crește, în 2023, cu 20%, atât față de anul anterior, cât și comparativ cu perioada pandemiei, arată estimările ...

Nr. 12, 29 mar.-4 apr. 2023


Piața globală a dispozitivelor portabile inteligente a ajuns la aproape 72 miliarde de dolari

Piața globală a dispozitivelor portabile inteligente a ajuns la aproape 72 miliarde de dolari

Conectarea la era digitală

Piața globală a dispozitivelor portabile inteligente va crește cu aproape 13% până în anul 2030, dimensiunea actuală a pieței fiind de 71,91 miliarde de dolari, arată cercetările internaționale, citate pe blogul de specialitate al producătorului de soluții antivirus, Eset, relatează Agerpres. ...

Nr. 12, 29 mar.-4 apr. 2023


Românii au cumpărat online de 6,3 miliarde de euro, în 2022

Românii au cumpărat online de 6,3 miliarde de euro, în 2022

Conectarea la era digitală

Valoarea cumpărăturilor online, realizate în România în 2022, a fost de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de anul anterior, când s-au consemnat 6,2 miliarde de euro, relevă datele celui mai nou raport întocmit de către GPeC, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și ...

Nr. 11, 22-28 mar. 2023


Eurostat: Estonia, Ungaria, Cehia și România, cele mai mari creșteri din UE ale cumpărăturilor online

Eurostat: Estonia, Ungaria, Cehia și România, cele mai mari creșteri din UE ale cumpărăturilor online

Conectarea la era digitală

Shopping-ul online continuă să se extindă la nivelul UE, iar în perioada 2012 - 2022 cele mai mari creșteri ale cumpărăturilor online în rândul utilizatorilor de internet au fost înregistrate în Estonia (47 puncte procentuale - pp), Ungaria (43 pp), Cehia și România (ambele cu 41 pp), arată ...

Nr. 9, 8-14 mar. 2023



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.