Conectarea la era digitală

Studiu: Companiile cu o bună comunicare online înregistrează creșteri ale cifrei de afaceri de până la 25%

Studiu: Companiile cu o bună comunicare online înregistrează creșteri ale cifrei de afaceri de până la 25%

Conectarea la era digitală

Companiile care mizează pe o bună comunicare online, bazată pe analiza activității concurenței, obțin o creștere a cifrei de afaceri între 5% și 25%, în funcție de industrie și bugetul alocat, reiese dintr-un studiu al Mediapost Martech, citat de Agerpres. Potrivit documentului, un buget ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


Bitdefender: Creștere cu 485% a numărului de atacuri ransomware în 2020, la nivel global

Bitdefender: Creștere cu 485% a numărului de atacuri ransomware în 2020, la nivel global

Conectarea la era digitală

Numărul atacurilor ransomware a crescut, în 2020, cu 485% la nivel global, comparativ cu datele din anul anterior, arată o analiză realizată de cercetătorii Bitdefender, citată de Agerpres. Utilizatorii ale căror dispozitive sunt infectate sunt sfătuiți să nu plătească atacatorilor taxele ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


Kaspersky: Protecția datelor, cea mai îngrijorătoare problemă de securitate IT pentru mai mult de jumătate dintre organizații

Kaspersky: Protecția datelor, cea mai îngrijorătoare problemă de securitate IT pentru mai mult de jumătate dintre organizații

Conectarea la era digitală

Informațiile personale ale unui număr de aproximativ jumătate de miliard de utilizatori Facebook au fost postate pe un site web utilizat de hackeri, iar în unele cazuri detaliile au inclus numele complet, locațiile, ziua de naștere, adresele de e-mail și chiar numerele de telefon, potrivit datelor ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


Studiu: Cei mai mulți manageri și directori generali din România susțin că au cunoștințele necesare să gestioneze digitalizarea companiilor

Studiu: Cei mai mulți manageri și directori generali din România susțin că au cunoștințele necesare să gestioneze digitalizarea companiilor

Conectarea la era digitală

Șapte din zece manageri (67%), precum și șase din zece directori generali din România (59%) s-au declarat încrezători în digitalizarea companiilor pe care le reprezintă și au menționat că au cunoștințele necesare pentru a gestiona acest proces, arată un studiu de specialitate ce a vizat ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


România, locul 3 în Europa la plățile digitale în domeniul transportului public

România, locul 3 în Europa la plățile digitale în domeniul transportului public

Conectarea la era digitală

Plățile contactless cu orice card bancar sau cu telefonul mobil sunt posibile în prezent în sistemele de transport public din 15 orașe din țară România ocupă locul 3 în Europa în privința utilizării plăților digitale în domeniul transportului public, relevă datele companiei de plăți ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


Mastercard: Cinci din zece români optează pentru autentificarea biometrică când autorizează tranzacții online

Mastercard: Cinci din zece români optează pentru autentificarea biometrică când autorizează tranzacții online

Conectarea la era digitală

Aproape jumătate dintre români (49%) preferă metoda autentificării biometrice atunci când autorizează tranzacțiile din e-commerce, în timp ce peste o treime (35%) optează pentru varianta SMS și parolă, arată rezultatele unui studiu derulat de Mastercard, relatează Agerpres. În prezent, ...

Nr. 14, 14-20 apr. 2021


Banca Centrală a Japoniei începe experimentele legate de emiterea unei monede digitale

Banca Centrală a Japoniei începe experimentele legate de emiterea unei monede digitale

Conectarea la era digitală

Banca Centrală a Japoniei (BoJ) a început experimentele pentru a studia fezabilitatea emiterii propriei sale monede digitale, alăturându-se eforturilor altor bănci centrale care vor să beneficieze de inovarea în domeniu realizată de sectorul privat, transmite Reuters, preluată de Agerpres. Prima ...

Nr. 13, 7-13 apr. 2021


Hartă interactivă a ratelor de incidență la nivelul localităților realizată de cercetători ai UBB

Hartă interactivă a ratelor de incidență la nivelul localităților realizată de cercetători ai UBB

Conectarea la era digitală

Pentru a veni în ajutorul populației și al factorilor decizionali, Școala de Științe Sociale a Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB), prin intermediul unei echipe de cercetători ai Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul UBB, a realizat o hartă ...

Nr. 13, 7-13 apr. 2021



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.