Conectarea la era digitală

Eurostat: România, cea mai mare creştere din UE a cumpărăturilor online, în ultimii cinci ani

Eurostat: România, cea mai mare creștere din UE a cumpărăturilor online, în ultimii cinci ani

Conectarea la era digitală

Shopping-ul online continuă să se extindă la nivelul UE, iar în ultimii cinci ani cele mai mari creșteri ale cumpărăturilor online în rândul utilizatorilor de internet au fost înregistrate în România (27 puncte procentuale - pp), Cehia și Croația (ambele cu 25 pp) și Ungaria (23 pp), arată ...

Nr. 7, 23 feb.-1 mar. 2021


Studiu: 92% dintre liderii de afaceri consideră transformarea digitală o prioritate în acest an

Studiu: 92% dintre liderii de afaceri consideră transformarea digitală o prioritate în acest an

Conectarea la era digitală

92% dintre liderii de afaceri chestionați în cadrul unui studiu realizat de Accenture susțin că pentru ei este prioritară transformarea digitală în acest an, potrivit Mediafax. Astfel, un comunicat al Accenture relevă că, pe măsură ce companiile trec de la reacția la criză, la o etapă de ...

Nr. 7, 23 feb.-1 mar. 2021


Kaspersky transmite utilizatorilor de internet mai multe recomandări pentru ştergerea amprentei digitale

Kaspersky transmite utilizatorilor de internet mai multe recomandări pentru ștergerea amprentei digitale

Conectarea la era digitală

Transmiterea neglijentă a informațiilor pe internet poate avea consecințe negative, deoarece informațiile se răspândesc extrem de rapid pe internet în comparație cu lumea fizică, iar o dată postate online, informațiile sunt aproape imposibil de eliminat, se menționează într-un comunicat ...

Nr. 6, 16-22 feb. 2021


Primul instrument de dezvoltare inteligentă a comunităţilor rurale din România

Primul instrument de dezvoltare inteligentă a comunităților rurale din România

Conectarea la era digitală

Asociația Română pentru Smart City (ARSC) a anunțat lansarea kitului Smart Village. „Astfel, cel mai important instrument de dezvoltare inteligentă, dedicat comunităților rurale din România prinde viață”, se menționează într-un comunicat al ARSC. Conceput ca un program de renaștere ...

Nr. 6, 16-22 feb. 2021


Kaspersky: Incidentele de preluare frauduloasă de cont în domeniul financiar au crescut cu 20%, anul trecut

Kaspersky: Incidentele de preluare frauduloasă de cont în domeniul financiar au crescut cu 20%, anul trecut

Conectarea la era digitală

Numărul preluărilor frauduloase de cont în domeniul financiar a crescut cu 20%, în anul anterior, ponderea fiind de 54%, reiese din raportul Kaspersky Fraud Prevention, citat de Agerpres. În 2020, fiecare a doua tranzacție frauduloasă din domeniul financiar a fost o preluare de cont, au constatat ...

Nr. 5, 9-15 feb. 2021


Tendinţe 2021 în e-commerce: Căutările vocale, chatboţii şi instrumentele de inteligenţă artificială

Tendințe 2021 în e-commerce: Căutările vocale, chatboții și instrumentele de inteligență artificială

Conectarea la era digitală

Chatboții, căutările vocale și instrumentele de inteligență artificială (AI) pot ajuta afacerile din e-commerce să fie mai aproape de clientul final și să-i ofere informațiile necesare atunci când are nevoie, arată estimările anului 2021, întocmite de o agenție specializată în campanii ...

Nr. 5, 9-15 feb. 2021


PwC: Utilizarea tehnologiei 5G va duce la creșterea eficienței economiei

PwC: Utilizarea tehnologiei 5G va duce la creșterea eficienței economiei

Conectarea la era digitală

Eficiența economiei va crește ca urmare a utilizării tehnologiei 5G, care va schimba modul în care funcționează multe sectoare, serviciile pentru consumatori și competențele angajaților, contribuind cu 1,3 trilioane de dolari la PIB-ul global până în 2030, arată un raport al PwC, citat de ...

Nr. 5, 9-15 feb. 2021


Kaspersky: În 2021, furnizorii vor colecta date din ce în ce mai diverse; guvernele vor răspunde cu noi reglementări

Kaspersky: În 2021, furnizorii vor colecta date din ce în ce mai diverse; guvernele vor răspunde cu noi reglementări

Conectarea la era digitală

Furnizorii din întreaga lume vor începe să colecteze date din ce în ce mai diverse, în timp ce guvernele răspund cu noi reglementări, iar utilizatorii încep să vadă confidențialitatea ca pe o propunere de valoare pentru care sunt dispuși să plătească, relevă previziunile pentru 2021 ale ...

Nr. 4, 2-8 feb. 2021



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.