Constantin-Daniel Cadariu: România turistică și produsele românești trebuie promovate din nou la expozițiile internaționale
Telex » Știri 13 ianuarie 2022
România turistică și produsele românești trebuie promovate din nou în acest an la târgurile și expozițiile internaționale, a anunțat ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin-Daniel Cadariu. Ministrul a avut trei ședințe de lucru cu reprezentanți ai industriei turismului, ai mediului de afaceri și IMM-urilor, precum și ai Consiliului de Export, se menționează într-un comunicat citat de Agerpres. Consultările periodice, stabilite pentru fiecare zi de marți din a doua săptămână a lunii, urmăresc consolidarea parteneriatului public-privat, pentru armonizarea inițiativelor întreprinse de minister cu realitatea activităților economice din teren.
„Dialogul social reprezintă cel mai important pilon al acțiunilor întreprinse de minister. Mă declar deschis în fața oricărei propuneri înaintate și am încredere că prin acest mod de lucru vom putea întâmpina, cu adevărat, nevoile din teren. Din acest motiv, după o întreagă serie de consultări, am convenit împreună cu industriile că în acest an România turistică, dar și produsele și serviciile autohtone trebuie să fie din nou promovate pe plan extern, la târgurile și expozițiile cu notorietate”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, citat în comunicat.
În cadrul întâlnirii dintre ministru și reprezentanții sectorului turistic, cele două părți au stabilit lista manifestărilor expoziționale la care destinația turistică România va fi promovată și reprezentată cu stand național în acest an.
În ceea ce privește urgența definitivării legislației specifice Organizațiilor de Management al Destinațiilor, precum și a normelor de aplicare, participanții la discuții au hotărât înființarea unui grup de lucru, care va fi alcătuit din specialiști din cadrul ministerului și delegați ai asociațiilor și patronatelor de profil interesate.
Următoarele două întâlniri de marți au tratat susținerea mediului de afaceri prin reluarea exportului de produse și servicii românești în cadrul expozițiilor și târgurilor internaționale, se precizează în comunicat.
Discuțiile au vizat o formă îmbunătățită a Programului de promovare a exportului, precum și a Programului de internaționalizare a operatorilor economici români.
Conform comunicatului, participanții au discutat și relansarea unor programe destinate antreprenorilor, prioritar fiind însă programul Start-Up Nation.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice