MyWIZ - Business în cloud
Contexpert Consulting – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala București

Contexpert Consulting – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala București

Numărul 34, 22-28 noiembrie 2016  »  Cariere. Drumul spre performanță

Contexpert este o companie de top în aria serviciilor de contabilitate, consultanță, salarizare și audit. Societatea s-a înființat în urmă cu 15 ani dintr-o inițiativă îndrăzneață și, prin dăruirea totală a managementului și a angajaților, a devenit o afacere de succes. În prezent, Contexpert este o companie respectată în mediul de afaceri românesc, având un portofoliu de peste 350 de companii naționale și multinaționale care derulează afaceri cu cifre de piață semnificative.

Evoluția continuu ascendentă a firmei și renumele dobândit se datorează unei activități susținute guvernate de principii precum: identificarea și îndeplinirea cerințelor clienților, calitatea în afaceri, etica în afaceri, creșterea responsabilității fiecărui angajat pentru îmbunătățirea continuă a calității serviciilor prestate, experiența, pregătirea și profesionalismul membrilor organizației.

Compania și-a făcut un obiectiv major din abordarea profesionistă a fiecărui proiect din portofoliu, indiferent de dimensiunile sau provocările acestuia. De asemenea, printre prioritățile echipei se numără stabilirea de parteneriate cu clienții prin managementul de succes al proiectelor. În acest sens, fiecare membru al echipei își organizează activitatea cu multă pasiune și energie profesională, mizând pe comunicare, profesionalism și soluții aplicate nevoilor punctuale ale fiecărui client. Specialiștii companiei valorifică în avantajul clienților toate resursele pe care le au la dispoziție, de la expertiza proprie până la infrastructura organizațională. Pentru a obține excelența în serviciile pe care le oferă, compania se preocupă în permanență de perfecționarea profesională a experților săi, pentru a fi conectați la modificările cadrului legislativ-fiscal, astfel încât managementul proiectelor să se desfășoare în conformitate cu standardele la zi din domeniu, naționale și europene. Dezvoltarea companiei este condiționată de dezvoltarea continuă a membrilor echipei. Fiecare dintre aceștia participă cu pasiunea, dedicarea și calitățile profesionale proprii la rezultatele companiei și la atingerea unui nivel optim de comunicare cu partenerii.

Serviciile oferite de Contexpert în aria serviciilor de contabilitate, taxe, salarizare și audit sunt complete. Expertiza specialiștilor companiei acoperă la cele mai înalte standarde profesionale întregul registru de cerințe al oricărei companii românești și internaționale care își desfășoară afacerile în Romania. În plus, Contexpert a dezvoltat o platformă de cursuri dedicate persoanelor care doresc specializare și dezvoltare profesională în contabilitate.

SERVICII:

 Contabilitate

Contexpert este partenerul eficient al oricărei companii din România sau din străinătate care dorește să concretizeze la maximum oportunitățile fiscale conform reglementărilor în vigoare. În cadrul relației de colaborare, Contexpert oferă partenerilor săi acces direct la o infrastructură contabilă completă construită în baza experienței de business complexe într-un mediu de afaceri românesc în continuă schimbare, marcat de numeroase variabile legislative și instituționale pe plan național și internațional. Analizele contabile realizate de experți excelent pregătiți profesional sprijină companiile partenere în două moduri: pe de o parte, contribuie la elaborarea deciziilor manageriale privind optimizarea activității societății, iar pe de altă parte, reprezintă o poliță de asigurare pentru o relație fără penalități cu autoritățile.

● Contabilitate financiară
  • Contabilitate integrată pentru companii naționale și internaționale de orice profil;
  • Contabilitate în partidă simplă pentru PFA și liber-profesioniști;
  • Calcularea, întocmirea și depunerea declarațiilor;
  • Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale;
  • Întocmirea situațiilor financiare;
  • Întocmirea de rapoarte financiare în concordanță cu cerințele specifice fiecărui client;
  • Asistență la audit;
  • Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului.

● Verificarea lucrărilor contabile

● Contabilitate managerială
  • Definire și implementare prin elaborarea de politici și proceduri contabile;
  • Fundamentare prin analiză financiară.

● Consolidarea situațiilor financiare

● Expertiză contabilă

● Insolvență / reorganizare
  • Întocmirea situațiilor financiare inițiale;
  • Inventarierea elementelor de activ și de pasiv;
  • Verificarea activității contabile;
  • Contabilitate curentă;
  • Salarizare;
  • Calculul taxelor și impozitelor, întocmirea și depunerea declarațiilor;
  • Întocmirea situațiilor financiare finale;
  • Întocmirea de diverse raportări.
● Servicii specifice departamentului financiar – Business Process Outsourcing
  • Procese de business referitoare la furnizori: primirea facturilor, primirea bazelor de date referitoare la furnizori, procesarea facturilor de la furnizori, realizarea de plăți către furnizori prin internet banking, realizarea de baze de date cu plățile efectuate, verificarea plăților realizate de către client prin internet banking;
  • Procese de business referitoare la clienți: primirea de comenzi, întocmirea de facturi de vânzare, urmărirea încasării creanțelor, realizarea de baze de date pentru încasări, transmiterea facturilor către clienți;
  • Procese de business referitoare la salariați: plata salariilor prin internet banking, plata avansurilor spre decontare pentru deplasări, asistență la întocmirea și corectarea deconturilor, verificarea și procesarea documentelor aferente deconturilor pentru deplasări.

● Servicii conexe

➥ Taxe & Impozite
  • Înregistrarea în scopuri de TVA;
  • Informări legislative;
  • Consultanță fiscală și planning;
  • Tax Review;
  • Certificarea declarațiilor fiscale;
  • Rambursări;
  • Fuziuni și achiziții.
➥ Salarizare & HR
  • Salarizare;
  • Administrare de personal;
  • Servicii pentru expatriați;
  • Recrutare și selecție de personal;
  • Evaluare individuală și organizațională;
  • Leasing de personal.
➥ Audit
  • Audit statutar;
  • Audit intern;
  • Auditul fondurilor structurale.

➥ Cursuri de formare profesională

➥ Inventariere




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.