MyWIZ - Business în cloud
Cum se face accesul în incinta ANAF și a structurilor subordonate

Cum se face accesul în incinta ANAF și a structurilor subordonate

Telex » Știri 25 octombrie 2021  

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) informează că începând de astăzi, 25 octombrie, accesul în incinta instituției, precum și în sediile structurilor  subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr.3 la HG nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificările și completările ulterioare.

Astfel, vor avea acces:

persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

persoanele  care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Totodată, ANAF menționează, în comunicat, că va lua măsuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la HG nr.1090/2021. 

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificatcovid.gov.ro/login.

„Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spațiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.  Pentru efectuarea plăților pot fi folosite servicii oferite de terți: Internet banking sau www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal se pot obține la Call-center-ul ANAF, la numărul de telefon 031.403.91.60”, precizează ANAF.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.