Destinația turistică #România a fost promovată în cadrul primei ediții virtuale a Târgului Internațional WTM Londra
Telex » Știri 13 noiembrie 2020
Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri (MEEMA), prin Direcția Generală Turism, a promovat destinația #România în cadrul primei ediții virtuale a Târgului Internațional WTM Londra, desfășurată în perioada 9-12 noiembrie, potrivit unui comunicat al instituţiei. Deși industria turismului a fost supusă unui test fără precedent, provocat de impactul pandemiei globale cu virusul SARS-CoV-2, organizatorii WTB Londra s-au adaptat și au organizat cu succes ediția din acest an, exclusiv online. Potrivit reprezentanţilor MEEMA, Târgul a reprezentat, astfel, o oportunitate de a contribui la recuperarea și reconstruirea domeniului, cu indentificarea tendințelor de inovație, într-un moment de mare necesitate.
„România este o prezență constantă la WTM Londra, participând încă de la debutul acestuia, în 1980. Tradiția a fost dusă mai departe și în acest an, în ciuda restricțiilor de călătorie impuse, țara noastră putând să își prezinte oferta turistică în cadrul unui stand virtual. Precizăm că Regatul Unit se situează în top 10 piețe de interes, după numărul sosirilor de turiști și al înnoptărilor în unitățile de cazare din țara noastră. Destinațiile preferate ale acestora sunt cele însorite, cu plaje, însă, în egală măsură, caută turismul medical, cultural, în natură, de tip city break, dar și turismul activ și de evenimente. Potenţialul României dispune de toate aceste tipuri de vacanţe, astfel că WTB Londra a fost un moment oportun pentru promovarea lor, în perspectiva momentului reluării circulației turistice internaționale”, subliniază MEEMA.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național