Documentul IFAC „Înțelegerea modului în care se creează valoarea”, disponibil în limba română
Numărul 35-36, 8-21 sept. 2020 » Direct de la sursă
Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România vă pune la dispoziție versiunea în limba română a documentului „Înțelegerea modului în care se creează valoarea”, realizat de International Federation of Accountants (IFAC), International Integrated Reporting Council (IIRC) și Assciation of International Certified Professional Accountants (AICPA).
Acest raport face parte din seria documentelor elaborate de IFAC pe tema creării valorii și completează publicația „Rolul directorului financiar și al funcției financiare în crearea de valoare”, disponibilă de asemenea în limba română.
Pentru a putea evalua, monitoriza și comunica aspecte cu privire la crearea de valoare, este important să înțelegem modul în care valoarea este creată și să facilităm un model de afaceri care creează valoare. Acest lucru poate fi obținut printr-un proces de gestionare al definirii, creării, furnizării și menținerii valorii. Fiecare dintre aceste aspecte oferă informații cu privire la strategie, obiective, parametri și stimulente.
Valoarea este definită de către clienți, investitori și alte părți interesate, creată prin obiectivul organizației, strategia și modelul de afaceri al acesteia, furnizată unor părți interesate din ce în ce mai exigente și sofisticate și menținută prin reținerea și protejarea valorii în interiorul organizației.
Pentru o bună înțelegere a mecanismului prezentat pe scurt mai sus vă invităm să accesați și să citiți documentul în limba română la secțiunea Publicații – Organisme internaționale – Alte documente de interes de pe site-ul CECCAR.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice