Educația contabilă, între digitalizare și criza generată de pandemia de COVID-19
Numărul 45, 17-23 nov. 2020 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol constituie o analiză cu privire la efectele provocărilor actuale generate în principal de digitalizare, dar și de criza provocată de pandemia de COVID-19 asupra organismelor profesionale și a dezvoltării profesionale continue a membrilor lor. În lupta continuă pentru adaptare și supraviețuire purtată atât în interesul propriu, cât și în cel al clienților lor, profesioniștii contabili trebuie să găsească soluții pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a-și optimiza activitatea în vederea satisfacerii solicitărilor pieței actuale. Este necesară o viziune pe termen lung care să se concentreze pe educația contabilă, bazată pe dezvoltarea de noi competențe contabile care le depășesc cele tradiționale și care pot avea ca rezultat trecerea de la o abordare retrospectivă la una bazată pe previziune.
Clasificare JEL: A20, A29, M41, O33, H12
Articolul complet este disponibil în numărul 10/2020 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc