Educația contabilă, între digitalizare și criza generată de pandemia de COVID-19
Numărul 45, 17-23 nov. 2020 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol constituie o analiză cu privire la efectele provocărilor actuale generate în principal de digitalizare, dar și de criza provocată de pandemia de COVID-19 asupra organismelor profesionale și a dezvoltării profesionale continue a membrilor lor. În lupta continuă pentru adaptare și supraviețuire purtată atât în interesul propriu, cât și în cel al clienților lor, profesioniștii contabili trebuie să găsească soluții pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a-și optimiza activitatea în vederea satisfacerii solicitărilor pieței actuale. Este necesară o viziune pe termen lung care să se concentreze pe educația contabilă, bazată pe dezvoltarea de noi competențe contabile care le depășesc cele tradiționale și care pot avea ca rezultat trecerea de la o abordare retrospectivă la una bazată pe previziune.
Clasificare JEL: A20, A29, M41, O33, H12
Articolul complet este disponibil în numărul 10/2020 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial