Card Cadou Edenred - oferă un cadou personalizat la ocazii speciale
Educaţia digitală şi tehnologia, domeniul în care tinerii români antreprenori spun să merită investit cel mai mult

Educația digitală și tehnologia, domeniul în care tinerii români antreprenori spun să merită investit cel mai mult

Telex » Știri 2 iulie 2020  

Tinerii antreprenori din România, participanţi la programele Social Innovation Solutions (SIS), consideră că educaţia digitală şi tehnologia reprezintă segmentul în care merită investit în viitor, iar Social Media şi Marketing sunt cele mai atractive domenii pentru începerea unei afaceri, relevă un sondaj de specialitate citat de Agerpres. Cercetarea, efectuată de organizaţia SIS şi agenţia de studii de piaţă iZi data, arată că pentru tineri criza economică este principala provocare cu care România se va confrunta în următorul an. În topul principalelor obstacole se mai află instabilitatea politică şi performanţa sistemului de educaţie, urmate de impactul COVID-19 şi performanţa sistemului de sănătate.

Pe termen lung, clasamentul rămâne similar, principalele probleme din următorii cinci ani fiind performanţa sistemului de educaţie, criza economică şi criza forţei de muncă.

Conform sondajului, tinerii participanţi în programele SIS sunt de părere că domeniul cel mai important, în care merită să se investească pentru viitorul României, este educaţia digitală şi tehnologia, urmat de necesitatea investiţiilor în susţinerea şi crearea de oportunităţi pentru tineri, respectiv investiţiile în zona de mediu şi reciclare. Pe de altă parte, când vine vorba despre preferinţele personale, respondenţii afirmă că social media şi marketing sunt cele mai atractive domenii pentru începerea unei afaceri. Acestea sunt urmate de educaţie şi sănătate, domeniul alimentar şi agricultura.

În ceea ce priveşte dezvoltarea unei afaceri, pentru tinerii intervievaţi contează, în primul rând, să le placă domeniul, dar şi ca afacerea să aibă un impact pozitiv în societate şi să producă profit mare. La polul opus, studiul arată că doar 6% dintre tineri menţionează importanţa unei afaceri cu riscuri scăzute, în timp ce 10% identifică nevoia de a fi respectaţi pentru ceea ce fac.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.