ES CONSULTING SRL – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Sibiu
Numărul 15-16, 25 aprilie - 8 mai 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
Servicii financiar-contabile complete
ES CONSULTING este o societate din Sibiu care oferă servicii de contabilitate, expertiză contabilă, consultanță fiscală, salarizare-personal, audit financiar, lichidări și radieri de entități. Serviciile puse la dispoziție acoperă o gamă largă din necesitățile pe care le au firmele. De la înregistrarea la registrul comerțului și până la rezolvarea problemelor de contabilitate și fiscalitate din cadrul unei companii, ES Consulting încearcă să furnizeze cele mai bune servicii și cea mai eficientă colaborare. Considerând că organizarea este elementul-cheie pentru o bună activitate a firmelor, ES Consulting lucrează la standarde înalte și cu profesionalism atunci când întocmește și pregătește documentele.
Echipa ES Consulting are o experiență importantă în contabilitate și o pregătire temeinică în domeniul economic, iar portofoliul pe care îl deține dovedește încrederea acordată de companiile cu care colaborează. Societatea are competențe profesionale ridicate, în echipa sa aflându-se experți contabili, consultanți fiscali, auditori financiari, practicieni în insolvență, precum și economiști și juriști cu experiență.
- ES Consulting este o societate deosebit de competentă pentru soluții de outsourcing adoptate de companii românești și străine și de asemenea un bun partener pentru companiile străine care investesc în Sibiu și în România și au nevoie de suport profesional din prima clipă.
- Serviciile prestate de firma Es Consulting se caracterizează prin promptitudine, înaltă responsabilitate profesională și morală, conformitate cu spiritul și litera legii.
- Firma ES Consulting reprezintă un partener de încredere, furnizând servicii de calitate nu doar în ceea ce privește consultanța financiar-contabilă, ci și în domeniile fiscal, juridic și al resurselor umane. Personalul firmei se evidențiază prin dinamism, profesionalism și responsabilitate, oferind întotdeauna cele mai bune soluții la problemele întâlnite.
- ES Consulting reușește de fiecare dată să rezolve orice situație problematică apărută, astfel încât toate părțile implicate să fie mulțumite de rezultatul final, respectând totodată obligațiile contractuale asumate.
- ES Consulting se bucură de o bună reputație pentru seriozitatea și profesionalismul cu care tratează clienții și problemele lor.
Servicii
- Evidență contabilă primară și prelucrare informatică a documentelor contabile;
- Contabilitate financiară și de gestiune;
- Întocmirea registrelor și jurnalelor obligatorii;
- Întocmirea balanței de verificare lunare;
- Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Întocmirea și depunerea bilanțului contabil, a declarațiilor privind taxele și impozitele;
- Consultanță și asistență pentru emiterea, recepția, arhivarea documentelor și organizarea contabilității primare;
- Reprezentare în relațiile cu organele de control ale Ministerului Finanțelor Publice și ale Inspectoratului Teritorial de Muncă;
- Obținerea de certificate fiscale;
- Consultanță contabilă și instruire privind conducerea și organizarea evidenței primare.
- Întocmirea statelor de salarii și înregistrarea lor la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
- Întocmirea și înregistrarea declarațiilor lunare către Inspectoratul Teritorial de Muncă, Oficiul de Șomaj, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Casa de Asigurări Sociale;
- Întocmirea și înregistrarea contractelor de muncă și intermedierea operațiunilor la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
- Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă;
- Întocmirea Registrului general de evidență a salariaților;
- Întocmirea adeverințelor de salariu;
- Întocmirea notelor de lichidare;
- Consultanță privind salarizarea;
- Întocmirea ordinelor de plată pentru contribuțiile aferente salariilor;
- Întocmirea fișelor fiscale la sfârșit de an.
- Stabilirea impozitului pe profit, întocmirea și certificarea declarației cu viza consultantului fiscal;
- Calcularea, întocmirea și depunerea deconturilor de TVA;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor privind obligațiile de plată la bugetul de stat și la bugetul asigurărilor sociale;
- Întocmirea declarațiilor informative privind achizițiile și livrările intracomunitare de bunuri și servicii;
- Analize economico-financiare și fiscale;
- Consiliere privind alegerea regimului fiscal (plătitor de impozit pe venit sau pe profit);
- Analize și comparații fiscale aferente diferitelor regimuri de impozitare;
- Consultanță fiscală în relația cu nerezidenții;
- Informări periodice referitoare la modificările legislative cu incidență asupra activității clienților.
- Expertize judiciare și extrajudiciare;
- Certificarea bilanțului contabil;
- Asistență în instanță în calitate de expert contabil consultant;
- Întocmirea și certificarea rapoartelor finale în cazul radierilor de firme;
- Întocmirea proiectelor de fuziune în cazul reorganizărilor prin fuziune;
- Întocmirea proiectelor de divizare în cazul reorganizărilor prin divizare;
- Întocmirea de documentații de credit.
- Întocmirea și depunerea spre publicare a hotărârilor de lichidare;
- Exercitarea atribuției de lichidator judiciar sau extrajudiciar;
- Exercitarea atribuției de administrator judiciar sau special;
- Efectuarea operațiunilor de lichidare voluntară și radiere a societăților din evidența registrului comerțului și a administrației financiare;
- Întocmirea documentației juridice pentru lichidări, fuziuni, divizări;
- Salvgardarea întreprinderilor aflate în dificultate, în vederea continuării activității, a păstrării locurilor de muncă și a acoperirii creanțelor acestora.
- Auditarea situațiilor financiare anuale;
- Certificarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă;
- Servicii conexe auditului.
- Înființări de firme;
- Înregistrarea la registrul comerțului a modificărilor efectuate de acționariat în structura și/sau organizarea societăților;
- Modificarea actelor constitutive ale societăților;
- Schimbarea denumirii, formei juridice sau sediului societăților;
- Majorarea sau reducerea capitalului social;
- Excluderea sau retragerea părților sociale;
- Cesiunea părților sociale;
- Numirea, revocarea și schimbarea administratorilor;
- Întreruperea temporară a activității;
- Reluarea activității după o perioadă de suspendare.
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial