Festivalul Național de Teatru, un brand internațional
Nu încape urmă de îndoială în legătură cu faptul că, în rândurile profesioniștilor contabili, se află mulți iubitori ai teatrului. De aceea, cu siguranță, printre spectatorii la manifestările incluse în Festivalul Național de Teatru în perioada 21-30 octombrie a.c., au luat și vor lua parte și numeroși colegi de breaslă. Cu toate că „trupele de teatru” (este ciudat să se numească „trupe” formațiuni artistice, dar aici regăsim una dintre misiunile fundamentale ale teatrului, și anume spiritul militant în promovarea valorilor perene ale umanității) au avut și au, pe scenele Festivalului, un repertoriu de mare succes și interpretări de excepție – ceea ce merită, din plin, să fie subliniat – însă obiectul acestor note nu îl constituie spectacolele propriu-zise, ci modul în care s-a câștigat și se câștigă statutul de brand internațional.
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc