MyWIZ - Business în cloud
Exporturile de aer montan din Elveţia ar putea câştiga premiul pentru cel mai absurd transport

Exporturile de aer montan din Elveția ar putea câștiga premiul pentru cel mai absurd transport

Telex » Știri 20 august 2019  

O companie elveţiană care livrează în Asia aer îmbuteliat în Munţii Alpi se numără printre firmele nominalizate în acest an la câştigarea unui premiu care este atribuit pentru cele mai absurde transporturi de către Alps Initiative, un ONG care luptă împotriva transporturilor nesustenabile pentru mediu, transmite DPA.

Deşi societatea Swiss Air Deluxe susţine că produsul său este benefic pentru plămâni, inimă şi potenţă, ONG-ul Alps Initiative a subliniat luni că livrarea de aer montan din Elveţia unor ţări precum Thailanda produce „infinit mai mult” dioxid de carbon decât simpla respirare a aerului local.

Al doilea produs nominalizat la câştigarea acestui premiu nedorit, ce va fi atribuit în urma unui vot pe Internet, este apa Voss îmbuteliată în Norvegia şi, după ce este transportată peste 1.500 de kilometri cu ajutorul navelor şi camioanelor, ajunge în supermarketurile Migros din Elveţia.

Al treilea produs aflat în cursă este o şuncă fabricată din porcii crescuţi în Olanda, a căror carne este procesată în Italia după care este ambalată în Austria şi vândută în magazinele din reţeaua Aldi din Elveţia.

„Este nevoie de foarte multă atenţie pentru a evita produsele care nu contribuie cu nimic la îmbunătăţirea calităţii vieţii dumneavoastră”, a declarat preşedintele Alps Initiative, Jon Pult, într-un comunicat de presă, potrivit AGERPRES.

Toate companiile menţionate şi-au apărat însă produsele. Fondatorul firmei Swiss Air Deluxe, Markus Klinkmueller, a spus că dozele cu aer alpin contribuie de fapt la reducerea capacităţilor neutilizate de pe navele care se întorc în Asia după ce au cumpărat bunuri în Europa.

Reţeaua de magazine Migros a precizat, la rândul său, că peste 60% din apa pe care o vinde în magazinele sale provine de la izvoarele din Elveţia.

În sfârşit, grupul Aldi a arătat că face eforturi pentru a optimiza lanţul său logistic în ideea de a menţine timpul de transport la cel mai mic nivel posibil iar vehiculele la o capacitate de încărcare cât mai apropiate de nivelul maxim.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.