Facebook pregătește un sistem prin care companiile vor putea posta joburi disponibile
Numărul 32, 8-14 noiembrie 2016 » Conectarea la era digitală
Facebook testează în prezent o facilitate ce le va permite companiilor care au pagini pe rețeaua socială să posteze și să-și promoveze postările prin care se anunță disponibilitatea unei poziții în cadrul firmei, informează News.ro.
Paginile de Facebook ar urma să aibă la dispoziție o nouă opțiune în cadrul meniului de creare a postărilor noi. Alături de opțiuni clasice precum text, poze sau linkuri, pe paginile de Facebook s-ar putea alege în curând secțiunea Job. Pentru această nouă opțiune se are în vedere crearea de câmpuri speciale în care administratorii paginilor vor putea introduce detalii legate de poziția respectivă, precum tipul jobului, cerințele, salariul etc.
Postările de tip Job vor avea un format special pentru a se distinge de cele obișnuite de pe wall. Acestea vor include un buton prin care utilizatorii vor putea aplica, iar aplicările vor fi recepționate de companii sub forma unor mesaje pentru paginile de Facebook.
Utilizatorii vor putea intra pe pagina unei companii și accesa tab-ul de joburi pentru a vedea ce poziții sunt disponibile. Inițiativa este, pe de o parte, un mijloc de a atrage mai mulți fani către paginile de Facebook ale companiilor, iar pe de altă parte, o sursă de noi venituri având în vedere că Facebook nu prestează servicii gratuite.
Prin acest serviciu, Facebook ar putea concura în curând cu LinkedIn. Facebook are la ora actuală 1,79 miliarde de utilizatori, în timp ce LinkedIn, recent achiziționat de Microsoft pentru 26,2 miliarde de dolari, are 467 de milioane de utilizatori.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național