Financial Times: Franţa domină topul celor mai bune şcoli de afaceri din Europa
Numărul 48, 8-14 dec. 2020 » Roza vânturilor
Topul celor mai bune şcoli europene de afaceri în 2020 este dominat de cele din Franţa, care au cele mai bune programe de master şi cursuri pentru cadrele de conducere, conform clasamentului realizat de publicaţia britanică The Financial Times (FT), relatează Agerpres. London Business School (LSB), care a fost numărul unu în perioada 2015-2019, este acum pe locul doi.
Patru instituţii din Paris şi din jur - HEC Paris, Insead, Essec şi ESCP - sunt în top zece al clasamentului realizat de FT al celor mai bune 90 de şcoli de afaceri din Europa, care include 22 de şcoli franceze.
Eloic Peyrache, decanul interimar al HEC Paris, spune că una dintre explicaţiile performanţei instituţiei o reprezintă investiţia în Masterul în Administrarea Afacerilor (MBA) şi atragerea studenţilor străini. „Am devenit parteneri globali ai companiilor care vin să recruteze de la noi forţă de muncă pentru posturi din întreaga lume”, a explicat Peyrache.
Marea Britanie are două instituţii în top 10: London Business School şi Oxford Said, trei în top 20: Warwick, Cambridge Judge şi Imperial, iar în topul celor mai bune 90 de şcoli de afaceri din Europa sunt 19 şcoli de afaceri din Regatul Unit.
Clasamentul celor 90 de şcoli se bazează pe performanţele lor în domeniile: Master în Administrarea Afacerilor (MBA), Executive MBA, Master în Management şi doi indicatori pentru educaţia pentru cadrele de conducere.
În ultimele luni a sporit interesul pentru şcolile europene de afaceri, chiar dacă pandemia de coronavirus (Covid-19) a dus la desfăşurarea online a celor mai multe cursuri, iar companiile şi-au redus bugetele pentru instruirea angajaţilor.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național