Firmele românești se pot înscrie, până la 3 septembrie, în competiția internațională a antreprenorilor EY Entrepreneur Of The Year
Numărul 22, 12-18 iunie 2018 » Direct de la sursă
Competiţia este un prilej de a recunoaște valoarea antreprenorilor români și de a-i conecta la o rețea internațională de întreprinzători și specialiști de marcă, din diverse industrii
EY Entrepreneur Of The Year este singura competiție pentru antreprenori care se organizează la nivel global, peste 10.000 de întreprinzători din întreaga lume fiind nominalizați în cadrul acesteia în fiecare an. Competiția se desfășoară în 145 de orașe din peste 60 de țări, acoperind mai mult de 94% din economia globală.
În România, EY Entrepreneur Of The Year a ajuns în acest an la cea de-a patra ediție. Înscrierile se vor încheia la 3 septembrie 2018. La finalul procesului de jurizare se vor acorda două premii: EY Entrepreneur Of The Year și Emerging Entrepreneur Of The Year. „Scopul principal al programului este acela de a pune în valoare poveştile de succes ale antreprenorilor români şi de a recunoaște realizările lor remarcabile în business, încurajând astfel dezvoltarea activităţii antreprenoriale din România şi a unui mediu antreprenorial dinamic”, subliniază EY, într-un comunicat.
„Antreprenorii sunt cei care transformă mediul de business, care creează tendințe și își cresc afacerea pe un set solid de valori. Prin această competiție, misiunea noastră este de a susține antreprenorii români care doresc să își crească prezența pe piețele externe și să devină lideri regionali, sau chiar de nivel mondial. EY Entrepreneur Of The Year este un prilej de a le recunoaște valoarea și de a-i conecta la o rețea internațională de antreprenori și specialiști de marcă, din diverse industrii”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Ediția EY Entrepreneur Of The Year – România 2018 va avea următorul calendar: ▪ Înscrierea candidaților: până la 3 septembrie 2018; ▪Interviuri cu antreprenorii candidați: 17 septembrie – 30 octombrie 2018; ▪ Prima și a doua rundă de jurizare: 15 noiembrie 2018 și 5 decembrie 2018; ▪ Ceremonia națională de premiere: februarie 2019; ▪ Gala EY Entrepreneur Of The Year: iunie 2019, Monte Carlo.
Condiţiile de eligibilitate pentru programul EY Entrepreneur Of The Year sunt următoarele: ▪ antreprenorul să aibă o afacere care să fie înființată de cel puţin trei ani; ▪ să aibă cifră de afaceri în ultimii doi ani; ▪ să aibă un număr de minimum 10 angajaţi. Candidatul trebuie să joace un rol activ în afacere şi să deţină o parte semnificativă din capitalul subscris al firmei (minimum 20%). Naţionalitatea română nu condiţionează participarea în competiţie; este important, însă, ca operațiunile afacerii să se desfășoare în cea mai mare parte în România.
În cadrul acestei ediții, echipa EY România va acorda un premiu de excelență unei afaceri de familie din ţara noastră, care va dovedi că este pregătită pentru o tranziție armonioasă către o nouă generație și către un business sustenabil. Primul premiu Family Business Excellence Award i-a revenit în 2017 familiei Buluc, care conduce grupul Farmexim, alcătuit din trei companii: Farmexim S.A., Help Net Farma S.A., Green Net S.A.
La nivel global, programul Entrepreneur Of The Year a fost demarat de EY în 1986, în Statele Unite. Începând din 1993, competiția se organizează și în alte țări, iar din anul 2000 se acordă titlul World Entrepreneur Of The Year.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național