Germania depășește Marea Britanie, devenind a doua destinație pentru angajați străini, în urma SUA
Numărul 26-27, 10-23 iulie 2018 » Lumea în care trăim
Statele Unite rămân principala destinație pentru angajați străini, în timp ce Germania a ajuns pe locul doi, depășind Marea Britanie, conform unui studiu publicat de compania de consultanță Boston Consulting Group (BCG) și firma de recrutare online The Network, transmite MarketWatch, citată de Agerpres. Dintre participanții la studiu care au indicat că sunt dispuși să se mute în altă țară pentru a munci, 34% au declarat că preferă SUA, 26% – Germania și 20% – Marea Britanie.
Statele Unite sunt principala destinație pentru persoanele din America Latină, Caraibe și Africa Subsahariană. Globalizarea și posibilitatea de a munci de acasă au făcut mai puțin necesară mutarea în străinătate a angajaților. Criza refugiaților din Europa, creșterea economică din Asia și revitalizarea economică a estului Europei au afectat „harta globală a mobilității”, se arată în raport.
Când Boston Consulting Group a publicat precedentul studiu, în urmă cu patru ani, mai mulți angajați pe plan global erau dispuși să muncească peste hotare. De atunci, numărul celor care doreau să lucreze în afara țării lor a scăzut cu șapte puncte procentuale, se arată în studiul care a prezentat opiniile a 360.000 de angajați din 197 de țări. Totuși, deschiderea Germaniei față de fenomenul imigrației și stabilitatea politică ridicată post-Brexit au dus la creșterea apetitului angajaților străini pentru această țară, astfel încât Statele Unite nu mai sunt cea mai populară destinație pentru angajații din India, Mexic și Marea Britanie.
Conform statisticilor autorităților de la Berlin, rata șomajului a scăzut în mai la 5,2%, ajungând la cel mai redus nivel de după reunificarea Germaniei, în 1990.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice